Beantwoord

klantvoordeel nog niet actief

  • 13 November 2021
  • 12 reacties
  • 127 Bekeken

Hallo,

ik heb sinds 09 november 2021 t-mobile thuis en mobiele abonnement .

maar tot op heden is er nog niets actief hij blijft op "”  in behandeling "” hangen  .

Is dit normaal qua tijd of moet ik nog even geduld hebben  ???

icon

Beste antwoord door Sander 4 December 2021, 16:36

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

12 reacties

Reputatie 7

Hoi @arjanvh42,

 

Voor dit issue loopt een technisch onderzoek. Zodra het is afgemeld ontvang je bericht (e-mail) van ons hierover. Na dat bericht kun je contact opnemen voor verdere vragen. Ik ben benieuwd naar de oplossing!

 

Ik heb kcc weer gebeld en kreeg te horen omdat ik mijn mobiele abonnement iets naar beneden geschroefd heb van 8 GB data en onbeperkt bellen naar 1 GB data en Onbp bellen krijg ik GEEN klantvoordeel dus je word geacht om een duurder abonnement te nemen ( mobiel ) om alsnog in aanmerking te komen voor KV .

Vind ik heel raar . Dus ja morgen maar weer bellen met KCC mobiel .

Reputatie 7
Badge +5

Adres van Thuis en Mobiel hetzelfde?

ja is beide het zelfde 

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @arjanvh42 

Werkt het internet thuis al en als je in je My T-Mobile account onder instellingen kijkt, kan je de WiFi en email instellingen wijzigen?

Als dat wel al kan dan kan je eens proberen om af te melden voor klantvoordeel en dan weer opnieuw aanmelden.

Probeer het opnieuw aanmelden ook eens via deze link

kan mij niet aanmelden via de link die jij stuurde . 

Hij zegt na dat ik alles ingevuld heb "” aanmelden is niet mogelijk neem contact op met klantenservice "”

Reputatie 7
Badge +15

@arjanvh42 

Maar de diensten werken wel al en in je T-Mobile thuis account kan je bij instellingen de WiFi en email instellingen wijzigen?

Anders lijkt er toch een ander probleem te zijn waar een medewerker naar zal moeten kijken.

Reputatie 7
Badge +15

@arjanvh42 

Dat kan niet, mijn vriend is van unlimited naar 1GB en onbeperkt bellen gegaan zonder verlies van klantvoordeel..

Maar zo is het wel letterlijk tegen mij gezegd gister avond . Volgens mij verzinnen ze daar maar wat om van "vervelende " klanten af te komen . Of de hoorn word erop gegooid omdat ze het niet gewonnen krijgen . En de "" klant "" zit nog steeds zonder klant voordeel .

Reputatie 7

Hi @arjanvh42, ik heb gelijk even met je meegekeken! Je zit inderdaad nog net op het randje van de verwerkingstijd, dus het kan zijn dat jouw aanmelding vandaag of morgen goed staat. Mocht dat niet het geval zijn, dan wil ik alvast de volgende tip aan je meegeven. Wanneer deze aanvraag vastloopt, dan wil het volgende nog wel eens werken. Een oplossing is om dan de mobiele abonnementen te verwijderen uit het Klantvoordeel 'huishouden' en ze daarna opnieuw aan te melden. Kan je hiermee uit de voeten? Ik hoop dat je hiermee heel snel kunt genieten van Klantvoordeel. Laat het gerust weten als ik je nog ergens anders mee kan helpen! 🎈
 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @arjanvh42, graag help ik je met het activeren van het Klantvoordeel aan de thuiskant! Eventjes een belangrijke nuance op het door de Klantenservice uitgelegde verhaal: dit klopt niet, er is gewoon nog een Klantvoordeel korting actief op jouw mobiele abonnement. Dit zie ik tevens netjes vermeld staan wanneer ik jouw mobiele My T-Mobile Klantvoordeelpagina bekijk. Sorry voor het misverstand!

Zou je één ding met me willen checken, alsjeblieft? Wanneer je op deze pagina op het prullenbakje klikt en jouw 06-nummer verwijderd bij de actieve Klantvoordeel abonnementen, kun je die dan vlak daarna weer toevoegen? Soms hangt de boel vast in het ordersysteem en kan het pas doorlopen zodra alle abonnementen tijdelijk verwijderd worden en daarna weer teruggezet worden. Dit zou de nodige duw in de rug moeten opleveren: Klantvoordeel My T-Mobile.

Voor mobiel heb ik wel klantvoordeel maar voor thuis abonnement niet .