Beantwoord

kosten aanleg glasvezel?

  • 20 August 2022
  • 1 reactie
  • 131 Bekeken

2 jaar geleden naar huidige huurwoning verhuisd. Een aantal jaar geleden is er in deze straat glasvezel aangelegd. Echter is er in mijn woning nergens glasvezel te vinden. Volgens de buren heeft de vorige bewoner glasvezel geweigerd. Niemand mocht in z'n huis komen. 

Alle glasvezelproviders geven echter aan dat er wel glasvezel op mijn adres beschikbaar moet zijn. 

Nu dus de vraag: waar is de kabel gebleven?

In m'n tuin rond de voorgevel is hij niet te vinden. De woningbouwvereniging weet het ook niet en die denkt dat de kabel nog afgedopt onder het openbare trottoir van de weg ligt. Mij is verteld dat de kabel dan nog naar m'n huis geboord moet worden en dat die hoge kosten , 500 an 1500 euro?? , dan voor mij zijn…

Stel ik wil glasvezel internet van tmobile. Kan tmobile dan de kabel opsporen en evt door de tuin boren?

Voor wie zijn  deze kosten?

icon

Beste antwoord door eric 20 August 2022, 14:29

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +14

Als de postcode checker van t-mobile aangeeft dat er bij jou glasvezel geleverd kan worden zal er na je bestelling e.e.a. in gang worden gezet om de aansluiting te realiseren.  Daar zitten dan geen extra kosten aan verbonden. 

Als de t-mobile postcode checker geen aansluit mogelijkheid geeft, dan is het niet een netwerk waarover t-mobile kan leveren.