Beantwoord

Kosten omhoog voor zelfde abonnement

  • 28 March 2018
  • 1 reactie
  • 154 Bekeken

Goedemiddag,

Al meer dan een jaar ben ik klant van T-Mobile. Ik heb begin 2017 een contract afgesloten voor 23,50 euro per maand. Nu ben ik per februari 2018 verhuisd en heb gesproken met T-Mobile. Ik heb aangegeven dat ik hetzelfde abonnement wilde voortzetten op het nieuwe adres. Nu een maand later krijg ik een incassobericht van 27 euro per maand. Klantenservice gebeld en krijg daar te horen dat ik ermee in heb gestemd terwijl de medewerker toendertijd tegen mij zei dat er niets zal veranderen. Ik word nu opgescheept met een contract dat 40 euro duurder is dan ik wil en er wordt doodleuk gezegd dat ik het heb ondertekend. Ik heb nooit iets getekend en heb nooit een contract ontvangen of een bevestiging van het gesprek.

Dit is al het zoveelste probleem met T-Mobile op een jaar tijd en ik begin er helemaal gek van te worden want er is altijd wel iets. Ik heb nog geen enkele medewerker gesproken die me met iets heeft kunnen helpen.
Het liefst kwam ik nu onder het hele contract uit want ik ben er klaar mee!

Dus nu zit ik met een contract, waarvan mondeling iets anders is afgesproken dan in het contract staat... Wat kan ik doen??
icon

Beste antwoord door Brian 3 April 2018, 15:53

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hi Jaimy, ik kijk graag of ik nog iets voor je kan betekenen! Zou je mij hiervoor via een privébericht je oude en nieuwe postcode en huisnummer, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door willen sturen? Je contract kan je overigens áltijd terugvinden op My T-Mobile Thuis en je ontvangt de bevestiging altijd op je @t-mobilethuis.nl e-mailadres. Je hebt daarna nog 14 dagen bedenktijd om het abonnement te annuleren. Ik kan dus niks beloven maar ik ga mijn best voor je doen!

Reageer