Kots.nl bezorger heeft ons huis (weer eens) niet kunnen vinden. Voor joker gewacht.

  • 22 July 2019
  • 2 reacties
  • 435 Bekeken

Hallo, wij hebben voor T-Mobile thuis gekozen en het installatie pakket zou vrijdagmiddag bezorgd worden. Bezorger gemist, dus andere dag, stond op het kaartje. De hele zaterdag is er iemand thuis geweest maar geen Post.nl bezorger. Wel zien we in de status dat het pakket retour is gegaan en vanochtend is bezorgd bij.....jullie. Dus vrijdagmiddag voor niets vroeg naar huis, zaterdag de hele dag voor niets thuis en nu weer voor niets thuis gebleven. Daar worden knap kwaad over. Bezorgadres veranderen kon niet, bellen is geen optie met die lui van de post. Hoe krijgen we ons pakket nu wel gewoon op een afgesproken tijdstip bezorgd? Afhalen bij een post.nl punt of een T-Mobile shop, laten bezorgen op ons zakelijk adres, of s-avonds na 18.00 uur? Wij zijn flexibel genoeg, ik denk jullie ook, maar post.nl is hier echt een dingetje. Het pakket moet overigens vóór 29 juli bij ons thuis zijn om te installeren.

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 6
@Pantah Nightingale Welkom op het forum.

Ik zou er ook van balen. Vind het alleen vreemd dat het niet naar een ophaalpunt wordt gebracht, maar meteen teruggestuurd. Misschien is dit in opdracht van T-Mobile, maar zou het wel een zeer foute beslissing vinden.

Dit is een klant helpt klant forum, met hulp van T-Mobile.

Een reactie van webcare duurt gemiddeld 24/48 uur, maar door drukte kan dit zelf wat langer duren. Ze lezen in ieder geval wel mee.
Reputatie 7
Hi @Pantah Nightingale, zo te zien is er inderdaad iets niet helemaal goed gegaan met de bezorging maar ik zie dat mijn collega inmiddels opdracht heeft gegeven om het pakket opnieuw te versturen, dat gaat helemaal goedkomen! 🙂