Beantwoord

Laat T-Mobile Thuis mij nu ook in de steek?

  • 28 February 2018
  • 3 reacties
  • 134 Bekeken

Helaas gaat ook bij T-Mobile niet alles helemaal goed.

Maakt gemaakte afspraken niet waar????

Na info en belofte n.a.v de modem/router aansluiting zal enkele ontstane problemen worden opgelost met leveren van benodigde onderdelen (toegezegd door ene Jorrit Helpdesk chat) voordat de internet met bellen abo zou worden opgeleverd, maar tot nu toe ook na bij navraag en wederom de belofte dat ik nu zou worden teruggebelt en de problemen zou worden opgelost door Talita blijft alle verdere hulp uit, geen goede beurt dus voor T-Mobile, misschien t.a.v dit word ik wel geinformeerd over verdere verloop hiervan... want oplevering is al a.s maandag de 5e maart!!!
icon

Beste antwoord door Sterre 5 March 2018, 17:05

Bekijk origineel

3 reacties

Zojuist zelf maar weer gebelt met de helpdesk want T-Mobile neemt zelf, na belofte, geen contact op alsmede iemand van deze forum!

Helaas niet de beloofde HUB (switch) en ook geen Repeater op voorhand, men stuurt liever voor dit laatste een monteur, ik had graag deze extra kosten T-Mobile bespaart maar dat maakt ze blijkbaar niks uit!

Dat niemand doet wat het beloofd steekt natuurlijk en dit is een slechte zaak van mijn nieuwe IP, laten we hopen dat de overgang naar deze provider a.s Maandag goed verloopt, fingers crossed !!!!

Of word dit de T-Mobile-exit...
Reputatie 7
Hallo Nle-exit,

Als je problemen heb met de WiFi dan kan T-Mobile het probleem voor je oplossen. (WiFi snelheid beneden de 10Mbit of instabiel) er komt dan iemand langs die het probleem voor je oplost. dit hoeft niet te betekenen dat een monteur standaard een repeater uitgeeft.

Het modem heeft 2 Internet aansluitingen. mocht je meer nodig hebben dan is dit inderdaad op te lossen door het plaatsen van een switch. deze hoor je normaal gesproken zelf aan te schaffen.
Reputatie 7
Hi Nle-exit,

Allereerst mijn excuses dat mijn collega's jou na belofte niet hebben teruggebeld. Dat is niet de bedoeling! Ik kan je zeggen dat je overstap er goed uit ziet, alles is vandaag netjes in service gegaan en je modem is online.

Hidden.nld heeft je uitgelegd hoe de situatie werkt. Als jouw wifi het niet doet, lossen we dit voor je op. Dat verzeker ik je! En dat is een belofte waarvan je écht kan verwachten dat die nagekomen wordt. Mocht je nog vragen hebben, of je wilt ergens hulp bij: let me know! Ik help je graag.

Reageer