lang wachten op een monteur van Guidion

  • 11 March 2023
  • 5 reacties
  • 121 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

vraag me af of ik de enige ben, of dat dit normaal is … 

ben met alles over gegaan van KPN naar T-Mobile , eigenlijk altijd zonder storingen internet en TV gehad .afgelopen Dinsdag alles overgegaan en alles werkt naar behoren , woensdag ochtend blijkt internet en tv het ineens niet meer te doen , na een hoop ge herstart werkt het weer  , maar niet echt goed.  direct melding gemaakt bij klantenservice , en dame meld dat er iets met het aansluit punt niet in orde zou zijn . maar wat precies kon ze niet zien . nu v/a woensdag bezig met guidion om een afspraak te maken om een monteur te laten checken waar het mis zit .

email kan ik geen afspraak maken , telefonisch geprobeerd , we gaan u handmatig inplannen ik bel u zo terug . dit telefoontje moet nog komen  . toen nog maar eens een email gestuurd , en nog 2x gebeld  en nu is het zaterdag avond en nog geen afspraak . 

baal hier enorm van , en zit al te kijken om alles maar weer op te zeggen als dit zonder kleerscheuren kan . 

meer mensen hier ervaring mee ? 

 

 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Doc_71 

Met de aansluiting lijkt niks mis te zijn, het ziet er prima uit.

Kan je de modem eens een fabeieksreset geven door het resetknopje achterop de Zyxel voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Doc_71 

Gaat dit om een DSL verbinding? Indien ja, is de modem rechtstreeks aangesloten op het akPN ISRA punt waar ook de KPN kabel op is aangesloten en zou je eens een foto van het aansluitpunt kunnen delen?

Hoi Waqqas  ,  klopt gaat om een DSL verbinding  . 

vind het echt vreemd , ruim 8 jaar KPN gebruikt zonder storingen 

heb wat foto's gemaakt , zo als het aangesloten zit in de meterkast nu 

 

Reputatie 1

Dat het lang moet duren ken ik tot 2 maal toe wel rap een afspraak kunnen maken maar moest wel 2 weken wachten voor ze kwamen.

@Waqqas sorry voor de late reactie  , ik heb uiteindelijk ook via de klantenservice de fabriek reset uitgevoerd , en heb hiermee een paar uur internet gehad en tv en daarna weer terug bij af ..

dame aan de telefoon heeft me wel redelijk uitgelegd wat er aan de hand is , maar de storing dienst heeft iedere keer een ander excuus om gemaakte afspraken ( die al veel te lang op zich laten wachten ) weer te annuleren . afspraak van 27 maart nu weer afgezegd en nu is eerste mogelijkheid 7 april .. hierop heb ik besloten het contract op te zeggen , en weer terug naar mijn oude provider. een maand bezig voor er iemand van de storing dienst kan kijken , ongekend  en erg jammer . hoop moeite allemaal voor niks !

bedankt in ieder geval voor het meedenken , word gewaardeerd 

Reageer