Beantwoord

Lange termijn oplevering glasvezel



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

81 reacties

Reputatie 2

Goedendag,

 

Inmiddels is er contact geweest met T-Mobile vanmorgen om 09:45, helaas zelf gemist maar moeders heeft de boel beantwoord...en is er e.e.a aan update gegeven.

als de update klopt zoals vertelt is aan mij dan is het verkrijgen van de toestemmingen aangaande de boringen in mijn optiek wel een beetje laat verkregen of laat aangevraagd mede omdat er vorig jaar al met glasvezel aanleg is begonnen  en andere postcode gebieden in dezelfde wijk ( rotterdam ijsselmonde) wel al kunnen beschikken over een glasvezelverbinding.en blijf ik hopen dat de boringen ( en aansluitingen) naar de PoP volgende week inderdaad afgerond zijn omdat we dan al op eind juni zitten (ivm wat boodschappen heb ik niet echt werkzaamheden hiervoor in de omgeving geconstateerd)

Heb daardoor  voor nu een aanvullende vraag helaas niet via zelf niet kunnen Stellen via de telefonische wijze en doe dit maar even via deze weg, in hoeverre kan de zyxel t-50 modem een t-54 modem worden? mede omdat deze ( de t-54 ) een sfp (+) module heeft en in mijn optiek beter is mbt de glasvezel aansluiting.

Laten we hopen dat we snel van t-mobile thuis kunnen genieten en dank voor nu voor de update 👍, zal als er een update is of vraag deze nog wel stellen en /of neerzetten hier.

Reputatie 7

Hi @VincentB01, heel graag gedaan! Ik heb goed nieuws: mijn collega neemt morgen contact met jou op om je meer duidelijkheid te geven. Ze belde vanmiddag al even, maar gaf bij mij aan dat dit niet helemaal goed uitkwam. Ik kan je alvast laten weten dat de verwachting is dat eind juni de boringen voor de kabels naar de PoP (wijkcentrale) klaar zijn. Zij bespreekt dit morgen verder met je. Dus als je dan nog aanvullende vragen hebt, stel die dan morgen gerust. Ik hoop dat je jouw vader zo ook (eindelijk) meer duidelijkheid kan geven morgen. Maak er nog een hele mooie dag van! 😊

Reputatie 2

@lisa ook de reactie van mijn kant hier, in ier geval heel hartelijk dank voor de reactie.

 

Reputatie 7

Hi @VincentB01, super fijn dat je zo snel alle gegevens door kon zetten in het privébericht! Voor de volledigheid laat ik je hier ook weten wat ik daar zojuist heb getypt. Ik zie dat de status on hold staat momenteel, dus ik heb aangeklopt bij één van mijn collega's met het vriendelijke verzoek of hier zo snel mogelijk een heldere status update voor kan komen. Zodra ik hier iets over hoor, dan meld ik dat hier. Hopelijk kan ik je snel van een duidelijke terugkoppeling voorzien. Ik ga dit chasen!

Reputatie 2

Goedendag,

 

Inmiddels prive bericht gestuurd 👍 en nu even 🤞dt hulp geboden kan worden

Reputatie 7

Hi @VincentB01, merci dat je hier zo helder jouw verhaal deelt! Ik vind het super leuk om te lezen dat jij de overstap bent gaan maken naar T-Mobile voor thuis. Weet dat ik me volledig voor kan stellen dat je wilt weten waar je aan toe bent, dus ik neem met liefde deze taak op mij. Zojuist wilde ik alvast een kijkje achter de schermen nemen om dit te chasen, maar aan de hand van jouw e-mailadres kom ik niet op je abonnement uit. 

Zou je mij een privébericht kunnen sturen (door op mijn naam te klikken) met daarin je volledige postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Dan ga ik graag voor je aan de slag. Excuses voor de ervaring die je tot nu toe hebt, hier wil ik graag iets aan veranderen! 😊