Beantwoord

Langzaam blinkend rood lampje LOS - externe kabelbreuk

  • 21 November 2022
  • 4 reacties
  • 96 Bekeken

Nadat ik op 4 November ben overgestapt naar T-mobile glasvezel heb ik sinds dinsdag 15 November geen internetverbinding meer. Elke dag gebeld met de klantenservice. De eerste keer keurig door een stappen plan gelopen en tot de conclusie gekomen dat mijn modem prima werkt, de mediaconverter werkt, maar dat er een kabelbreuk zal zijn buiten de deur, waarschijnlijk in de wijkcentrale.

Het “backoffice” moet daar blijkbaar binnen 5 werkdagen een ticket voor schrijven, die dan door KPNnet opgepakt zal gaan worden. Het is nu maandag 21 November en ik heb net weer een poging gedaan om van de klantenservice te horen wat de status is. Er is blijkbaar nog steeds geen ticket/werkbon geschreven en de verder vriendelijke mevrouw probeerde nog wat uit te zoeken toen de verbinding verbroken werd. 

Ik ben redelijk moedeloos aan het worden. T-mobile neemt geen contact met mij op, via mail of telefoon, om te vertellen wat er aan de hand is. Ik moet elke dag zelf weer bellen om te vragen. De klantenservice is heel vriendelijk maar helpt me totaal niet, ze verontschuldigen zich elke keer voor het ongemak.

Als ik andere meldingen lees, wordt ik helemaal kriebelig. Ik ben zelfstandige en werk thuis, heb internet dringend nodig. Gaat dit nog weken duren? Wie kan me helpen om de juiste persoon aan de telefoon te krijgen om actie te nemen. Overigens ben ik ook T-mobile telefoon klant, daar heb ik nog geen problemen mee gehad.

icon

Beste antwoord door KTSvoorF15 22 November 2022, 10:18

Bekijk origineel

4 reacties

22.11 - net gebeld door KPNnet, monteur komt morgenmiddag. Blijkbaar is de werkbon geschreven, wat een opluchting. De planner was zeer optimistisch over de kans dat de monteur het euvel kon verhelpen, wat zou dat fijn zijn.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @KTSvoorF15, goed dat je hier een topic over post en sorry dat het nu al misloopt, dat is absoluut niet wat ik voor ogen heb! Als ik jouw dossier lees heb ook ik veel vertrouwen dat de monteur van KPN NetwerkNL dit voor je op kan lossen. Mocht er toch nog iets spelen, plaatst gerust een bericht. Ik kijk uit naar je afspraak van vanmiddag!

23.11 - de monteur heeft in de wijkcentrale de kabel weer in de betreffende socket geduwd en voila, alle lampjes branden weer groen. Een onverlaat had blijkbaar mijn glasvezelkabel losgetrokken en niet meer teruggeplaatst, bizar dat we hierdoor een week geen internet hadden… Maar goed, eind goed, al goed (ook al had dit ook op werkdag 1 gedaan kunnen worden ;-) )

Reputatie 7

Hi @KTSvoorF15, wat een top nieuws dat je weer online bent! Heel erg bedankt voor het doorgeven. Ik kan me jouw gevoel helemaal voorstellen na het horen van deze reden. Ik heb dit dan ook intern doorgespeeld. Zodat dit een volgende keer hopelijk per direct gecheckt kan worden. Het belangrijkste is dat je nu weer online bent. Zojuist wilde ik de vergoeding voor je in orde maken, maar aan de hand van jouw e-mailadres kom ik alleen niet uit op je abonnement. Kun je mij een privébericht sturen (door op mijn naam te klikken) met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan regel ik dit meteen. 

Reageer