Beantwoord

Leverdatum uitgesteld?

  • 14 November 2017
  • 10 reacties
  • 221 Bekeken

Geachte t-mobile

2-11-2017 het instalatie pakket ontvangen
10-11-2017 zou ik actief zijn op T-mobile thuis
14-11-2017 is de monteur geweest om alles na te lopen.
Helaas nog geen actieve verbinding. Er blijkt nog iets omgezet te moeten worden. Nu lees ik zojuist dat de nieuwe activatie datum 27-11/2017 is. Dit kan toch niet? Er is beloofd dat alles zou werken 10-11-2017. Hoe kan het dat 10-11-2017 nog niks actief was. En dat het nu nog bijna 2 weken gaat duren?
Telefonisch konden ze me niet veel wijzer maken dus neem ik middels deze weg contact op.

De Monteur heeft trouwens prima werkt geleverd. Alles werkt zoals het hoort. Graag een oplossing op korte termijn. De modem staat nu al vanaf 2-11-2017 geïnstalleerd maar kan helaas nog helemaal niks. Met vriendelijke groet Alex
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 14 November 2017, 16:43

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Hallo Alexje99,

Welkom op het community forum.
Helaas is er iets mis gegaan waardoor de geplande datum is opgeschoven. Dit kan helaas wel eens gebeuren. Ik vind het wel vreemd dat je een nieuwe activatie datum heb gekregen. deze word door gegeven door de netbeheerder. het kan zijn dat er voor jou aansluiting extra werkzaamheden moeten worden uitgevoerd die niet zijn mee genomen in de planning. bijvoorbeeld een aanpassing in de kabels in de grond of bij de verdeler. maar bijvoorbeeld ook een fout in de levering waardoor deze op het verkeerde adres is geleverd.

Een moderator van T-Mobile kan dit voor je uitzoeken. Het duurt ongeveer 24-48 uur voor dat deze een reactie plaatsen op jou vraag.
Het zou fijn zijn als ik inderdaad snel online kan zijn. De datum 27-11 staat onder "mijn bestellingen"
Graag zou ik inderdaad horen wanneer ik dan online zou zijn.
Dit mag ook via de email of via dit Forum. Hartelijk dank alvast en ook dank voor je snelle reactie
Al een datum bekend? Ik heb nog steeds geen T-mobile thuis. Met vriendelijke groet
Reputatie 7
Hi Alex, ik heb het meteen voor je uitgezocht en je had inderdaad op 10 november al actief moeten zijn. Bij het bezoek van onze monteur is gebleken dat er geen signaal binnen komt op jouw adres, we hebben hiervoor meteen met de netbeheerder KPN ingeschakeld! We wachten op dit moment nog een op reactie van de netbeheerder, we doen er alles aan om je zo snel mogelijk aan te sluiten, excuses voor de vertraging!
Hoi T-mobile
Allereeerst dank voor het nakijken. Ik wacht het dan geduldig af en ga ervan uit dat ik zsm online ben 😀.
Krijg ik een mailtje of reply op dit topic met de eventuele nieuwe lever datum? Met vriendelijke groet en nogmaals dank
Reputatie 7
Hallo Alexje99,

Als de eerste 4 lampjes van je modem branden kan je gebruik maken van internet. (dat is eerder te zien dan dat er contact met jou opgenomen word.)
Omdat er een probleem is word de actieve operator ingeschakeld om het probleem bij jou op te lossen. dit kan is sommige gevallen op afstand maar het kan ook nodig zijn dat ze bij jou langs komen. in dat geval neemt KPN contact met jou op om een afspraak te maken. (LETOP ze bellen anoniem) Heb je na 5 werkdagen nog steeds problemen dan moet je even aan de bel trekken.
Geachte T-mobile
Vandaag nog steeds helemaal niks
Geen internet tv en of bellen

Ook nog steeds geen datum of iets anders gehoord. Het blijft erg stil. Al enig zicht wanneer ik T-mobile thuis nu geleverd krijg? Het is 10 dagen na de beloofde leverdatum. Met vriendelijke groet Alex
Geachte T-Mobile.
Nog steeds helemaal niks. 2 weken zijn voorbij na de beloofde leverdatum. Dit is echt niet grappig meer.
Jullie reageren nergens op. Moet ik via Facebook of twitter posten om wel een oplossing te krijgen? De frustratie loopt langzaamaan op. Telefonisch schiet ook al niet op.
Ik vind het minste wel dat jullie in ieder geval actief reageren en vandaag de levering in orde maken.

Ik ben al heel veel jaren trouwe klant van T-Mobile en ben deze service dan ook niet gewend.
Graag een oplossing met spoed.
Alex
Reputatie 7
Hallo Alexje99,

Heeft de netbeheerder nog geen contact met je opgenomen ?
Als het nodig is dan komen ze bij je langs. hiervoor maken ze vooraf telefonisch een afspraak met je. De netbeheerder belt wel anoniem en zonder afspraak komen ze niet langs. Voor een taak naar de netbeheerder staat doorgaans 5 werkdagen.

T-Mobile reageert doorgaans binnen 2 werkdagen op het forum. Alleen zij kunnen zien of er een update is van de netbeheerder
Reputatie 7
Hi Alex, excuses voor de late reactie! Ik zie dat je zojuist ook al telefonisch contact hebt gehad. Wij hebben ondertussen ook niet stil gezeten en contact opgenomen met de netbeheerder. Er is een hardware defect in de centrale waardoor er een onderdeel daar vervangen moet worden. Zodra dit is gebeurd kan jouw aansluiting doorgeschakeld worden en wordt er verbinding gemaakt. De verwachte datum waarop dit is verholpen is 28-11 (komende dinsdag). Laat het mij hier even weten zodra alles werkt dan maak ik meteen een vergoeding van de kosten aan voor de periode waarin je geen gebruik hebt kunnen maken van je nieuwe aansluiting. Excuses voor de vertraging, we doen ons uiterste best om deze zo snel mogelijk te verhelpen!

Reageer