Beantwoord

Levering installatiepakket op een ander adres

  • 5 March 2019
  • 3 reacties
  • 575 Bekeken

Reputatie 1
Hallo,

Ik ben van plan om T-Mobile Thuis (Alles in 1 glasvezel) te bestellen. Begin april wordt mijn nieuwbouwwoning opgeleverd en ik wil dan zo snel mogelijk internet laten aansluiten. Alleen heb ik een probleem: het installatiepakket wordt 4 tot 7 dagen voor de aansluiting per post bezorgd. In deze periode heb ik echter nog geen toegang tot de woning omdat die nog niet officieel opgeleverd is.

Kan ik het pakket naar een ander adres laten opsturen dan het installatieadres? Anders moet ik erin gaan wonen (voordat het internet is aangesloten) om het pakketje in ontvangst te kunnen nemen.

Groet,
Tom
icon

Beste antwoord door MelisaTMT 8 March 2019, 17:51

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Hi @TomaszB,

Allereerst natuurlijk: welkom Thuis! ❤️ Ik snap dat je in jouw situatie wil dat het direct naar een ander adres gestuurd wordt, alleen is dat niet mogelijk. We versturen het installatiepakket altijd, om fraudegevoelige situaties voor jou te voorkomen, direct naar het adres waar wij ook onze diensten gaan leveren. Geen zorgen! De contractant, dus jij, dient het pakketje aan te nemen. Hij zal hierna dus terugkomen naar ons, en wij versturen hem dan nog een keer. Ben je dan nog niet in de gelegenheid het pakketje aan te nemen? Dan wordt hij voor je afgeleverd bij een PostNL punt bij jou in de buurt. Hier blijft hij 14 dagen voor jou liggen, klaar om opgehaald te worden wanneer jou dit uitkomt! Veel succes met de verhuizing en we zien je snel online!
Reputatie 1
Beste Melisa,

Kan het pakketje niet meteen bij een PostNL-punt worden afgeleverd? Of aan de monteur worden meegegeven?

Stel dat het niet kan. Als ik dan twee keer niet thuis ben omdat ik er niet woon, dan wordt het bij een PostNL-punt afgeleverd. Ik heb dan 14 dagen om het op te halen, maar ondertussen heb ik de aansluitdatum gemist (het pakket wordt namelijk 4 tot 7 dagen voor de aansluiting per post bezorgd). Wordt de aansluitdatum en de afspraak met de monteur dan verplaatst? Of kan ik de afspraak met de monteur op een later moment inplannen dan de aansluitdatum die in het contract komt te staan?
Reputatie 7
Hallo @TomaszB

Bij glasvezel krijg je altijd een monteur.
per email krijg je een uitnodiging om een afspraak te maken. dit mag ook later zijn dan de installatie datum.

Reageer