Beantwoord

Levertijd Glasvezel

  • 28 September 2022
  • 5 reacties
  • 190 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb op 6-9-22 een glasvezel abonnement aangevraagd. Tot op heden heb ik nog niks gehoord, bij de status staat deze op stap 2 (ontvangen). Ik heb alleen de ‘welkom’ mail gekregen met een overzicht van mijn abonnement, overeenkomst en herroepingsforumulier. Hoe lang duurt het nog? In de mail staat dat Guidion binnen 3 dagen contact op neemt, tot op heden dus niks gehoord.

icon

Beste antwoord door WillekeurigGebruikersnaam 28 September 2022, 11:49

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @dustinb 

Heb je al een T-Mobile thuis account aangemaakt en wat is de status daarin? Is de glasvezelkabel al in de woning geïnstalleerd in een glasvezelaansluitpunt?

Hallo @dustinb 

Heb je al een T-Mobile thuis account aangemaakt en wat is de status daarin? Is de glasvezelkabel al in de woning geïnstalleerd in een glasvezelaansluitpunt?

Zie mijn vorige bericht (stap 2 (ontvangen)). De glasvezelkabel is al geïnstalleerd tot in de meterkast.

Reputatie 7
Badge +15

@dustinb 

Dan zou je automatisch een mail van Guidion moeten ontvangen mits de glasvezel aansluiting ook bekend is bij T-Mobile. Controleer ook de ongewenste map.

Reputatie 1

@dustinb,

Zoals Waqqas zegt, hoor je binnenkort een e-mail/sms ontvangen van T-Mobile waarin je de afspraak met Guidion maakt.

Normaliter hoor je inderdaad binnen 3 werkdagen dit te ontvangen.

In uitzonderlijke gevallen kan er iets mis zijn ergens van de kastje in de meterkast/woonkamer tot in de wijkcentrale waardoor er kleine vertraging ontstaan van 1 tot 4 weken. Je kunt eventueel de klantenservice van T-Mobile of ODF te bellen om er achter te komen.

 

 

Reageer