Beantwoord

Levertijd Glasvezel T-Mobile

  • 25 June 2018
  • 3 reacties
  • 932 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Beste T-Mobile,

Over een aantal maanden zal mijn nieuwbouwhuis worden opgeleverd. Zodra de sleuteloverdracht is geweest wil ik zo snel mogelijk de beschiking over internet 🙂. Nu is mijn vraag hoe snel kan T-mobile leveren en hoelang van te voren moet ik dit aanvragen? (aangezien de exacte opleverdatum nog niet bekend is)

Groet, Niels
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 25 June 2018, 15:55

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hallo Niels,
een aanvraag duurt ongeveer 3 tot 6 weken. maar dit is ook afhankelijk of de glasvezel al is opgeleverd. er geld een bedenktijd van 14dagen dus daar zou je nog vanaf kunnen zien.

bij de aanvraag kun je een wensdatum opgeven, hierna moet je nog een afspraak maken met de monteur. deze afspraak zou je ook uit kunnen stellen tot dat je de sleutel heb ontvangen. wel moet je er dan voor zorgen dat je het installatie pakket in huis heb.

als je verstandig bent zorg je er voor dat je overal een utp kabel heb inplaats van een coax kabel 😇
Dank voor je snelle antwoord en TIP! Gelijk een volgende vraag. Kan ik dit installatie pakket ook op een ander adres laten komen? (aangezien ik dit nog niet op het nieuwe adres kan laten bezorgen)

Groet, Niels
Reputatie 7
Hi Niels, tof, alvast gefeliciteerd met je nieuwe woning, dat zijn de mooie dingen! 🙂 We moeten je nieuwe adres aanhouden bij je bestelling maar je krijgt een Track & Trace code en daarmee kan je de bestelling af laten leveren op een Post NL afhaalpunt in de buurt. Dat gaat dus helemaal lukken! 😉

Reageer