Beantwoord

link werkt niet

  • 30 August 2022
  • 8 reacties
  • 100 Bekeken

Kreeg deze niet werkende link door van t-mobile.

 

Beste klant, ga naar thuismy.t-mobile.nl/bestellingen. Hier kun je zelf de status van je bestelling bekijken. Groeten, T-Mobile Thuis 

icon

Beste antwoord door Waqqas 30 August 2022, 10:19

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Alingebruik 

Nadat je een T-Mobile thuis account hebt aangemaakt dan kun je gewoon hier inloggen en je ziet in het overzicht de status van je bestelling.

@waqqas bedankt maar hier staan alleen mobiele abbonementen en niks over internet thuis welke ik besteld heb. 

Reputatie 7
Badge +15

@Alingebruik 

Indien je hetzelfde email en wachtwoord voor mobiel en thuis hebt dan wilt het misschien helpen om het wachtwoord voor mobiel te veranderen in iets anders en dan inloggen met de gegevens voor thuis.

@Waqqas kwam dit tegen op de tmobile site.

Voortaan heb je één login waarmee je al je abonnementen, voor Mobiel en T-Mobile Thuis, tegelijk kunt beheren.

Dus wat je voorstelt kan geeneens.

 

En de app mag ik niet in terwijl ik gewoon een actief mobiel abbonnement heb.

 

Reputatie 7
Badge +15

@Alingebruik 

Eerder kon je kiezen of je in wilt loggen bij thuis of mobiel. Nu heb je 1 inlogpagina en als je voor thuis en mobiel dezelfde inloggegevens hebt dan kun je na het inloggen kiezen voor mobiel of thuis, helaas werkt dit nog niet goed bij iedereen.

Wanneer je inlogt in de mobiel omgeving dan zie je wel een optie om een thuis abonnement toe te voegen maar deze functie werkt nog niet.

Conclusie: de link werkt niet en er is ook geen andere manier om daar te komen.

 

Lekker professioneel dit.

Reputatie 7
Badge +15

Zoals ik al zij, er is nu maar 1 inlogpagina voor zowel thuis en mobiel. Indien je andere inloggegevens hebt voor thuis en mobiel dan log je in met de bijbehorende gegevens.

Dus je hebt nog wel gewoon een account voor thuis en een account voor mobiel nodig.

Een oplossing voor het probleem zoals @Waqqas deze vermeld staat ook omschreven op de volgende pagina; 

 

Jason heeft een tijdje terug e.e.a. aangevuld;

Beste testers, veel dank voor jullie hulp! We zijn aan de slag gegaan met jullie feedback. Inmiddels hebben we bijna alles gefixt.

We zijn nu bezig met de voorbereidingen voor de start van de migratie eind augustus. Eerst met kleine groepen klanten (100-1000).

Als dit zonder problemen gaat, gaan we deze verbetering voor grotere groepen klanten aanzetten.

 

Tot je bent gemigreerd zal je dus moeten inloggen met twee verschillende logins. Gebruik je het zelfde e-mail adres en wachtwoord voor mobiel en thuis, dan treed mogelijk een conflict op en wordt je over het algemeen ingelogd op het 'Mobiel’ gedeelte. Door bij één van de twee het wachtwoord te veranderen zou je gewoon moeten kunnen inloggen.

Mocht het onverhoopt toch nog niet lukken, laat het even weten. Misschien kan een moderator dan even je login credentials onder de loep nemen.

Reageer