Beantwoord

lukt niet afspraak te maken

  • 9 October 2020
  • 1 reactie
  • 126 Bekeken

Beste lezer,

 

Wij willen een afspraak maken met de monteur om glasvezel (Wat al gelegd is) aan te sluiten. Guidion zegt dat ik met Tmobile moet bellen om een afspraak te maken (link in mail doet het nl niet meer). Tmobile verwijst mij naar Guidion.

 

Ondertussen een mail gekregen dat ik de router etc. terug moet sturen anders worden er kosten in rekening gebracht!!

 

Ik wil een afspraak maken met een monteur: hoe moeten wij dit doen???? Ik kan niet mailen, krijg alleen maar bandjes en wordt van het kastje naar de muur gestuurd.

 

Vriendelijke groet,

Nadira.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 12 October 2020, 10:50

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Nadirasaab, van harte welkom op de Community en bij T-Mobile Thuis. Gaaf dat je voor Glasvezel gekozen hebt!

Graag maak ik dit meteen in orde voor je, want dit kan ik voor je oplossen. Mag ik alsjeblieft in een privébericht de volgende gegevens ontvangen?

-postcode en huisnummer

-geboortedatum

-de laatste vier cijfers van jouw IBAN

Zodra ik deze info heb gekregen, zorg ik er zo snel mogelijk voor dat jij een afspraak kunt inplannen met Guidion. Sorry voor het ongemak!

Reageer