Beantwoord

Maand wachten op monteur

  • 8 October 2022
  • 2 reacties
  • 96 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hallo,

Mijn schoonouders wonen sinds een week in een nieuwbouw woning, Omdat ik zelf T-Mobile heb heb ik ze dat ook aangeraden. Nu hebben ze het installatie pakket in huis maar de monteur komt pas op 9 november…. Nu ben ik zelf ict-er dus het aansluiten is voor mij niet echt een probleem. Echter volgens mij moet T-mobile eea aan de achterkant aanzetten? Klopt dat? Zouden ze dat voor mijn schoonouders al vast kunnen doen?

 

Al vast bedankt voor de reactie!

 

Mvgr,

 

Peter

icon

Beste antwoord door Waqqas 8 October 2022, 09:57

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @pxember 

De datum waarop de monteur alles komt installeren is ook de installatiedatum en soms moet de monteur ook nog iets doen in de wijkcentrale.

Je kan wel bellen met Guidion op telefoonnummer 088 2000 151 met de vraag of ze eerder misschien plaats hebben.

Reputatie 6

Hoi @pxember, Wanneer je een Glasvezel abonnement afsluit, wordt de installatie door een monteur van Guidion uitgevoerd. De vezels en het aansluitpunt zijn erg kwetsbaar en de monteurs zijn hier speciaal voor opgeleid. Als je zelf installeert, vervalt alle garantie. Daarom wil ik je vragen te wachten op de installatiemonteur. De monteur meldt de installatie bij ons aan, waardoor wij weten dat we jouw abonnement kunnen starten. Zonder bezoek van de monteur wordt jouw abonnement dus niet actief. Wat @Waqqas aangeeft is inderdaad de beste optie, Guidion kan bellen wanneer er een afspraak uitvalt zodat de installatie hopelijk eerder plaats kan vinden.

Reageer