Meer dan 1 maand geen internet

  • 7 June 2019
  • 4 reacties
  • 216 Bekeken

Heb op 23 april 2019, alleen internet aangevraagd (ik zat toen in Thailand).
Ik kwam 7 mei 2019 thuis en had geen installatie pakket gekregen, ook geen melding gekregen waarom niet? Op internet gezocht naar mogelijkheden, Breedbandwinkel had een aanbieding, ik kon daar dezelfde dag nog internet krijgen en daarna een abonnement bij T-mobile nemen
Kan de klantenservice niet telefonisch bereiken, ben dus naar de winkel gegaan om te vragen of dat dat bekend was en of ik dan het tijdelijke modem mee kon krijgen. Nou in de T-mobile winkel wisten ze helemaal niks van deze actie. Ze zeiden dat ik dan een contract via Breedband winkel moest afsluiten. Dus contract met T-mobile opgezegd en bij breedband winkel geprobeerd een contract af te sluiten, dat lukte niet om de een of andere reden.
Dus weer terug naar de winkel van T-mobile Daar contract afgesloten en dan zou ik op 30 mei internet hebben. Op 24 mei kreeg ik een sms van KPN dat mijn internetlijn gereed was om te gebruiken, maar ik had nog geen installatie pakket gekregen.

Heb toen een mobiel internet aangevraagd bij Tele 2 onbeperkt bellen en internet (maar erg langzaam) dit kon ik per maand opzeggen

Inmiddels een telefoonnummer gekregen van de helpdesk Daar heb ik 1 week iedere dag contact gehad waar mijn installatie pakket bleef. Volgens de helpdesk waren er problemen met de bezorging (DNS) Na 1 week was ik het zat en heb via het internet het tel nr opgezocht en gebeld. “ja het pakketje lag in het depot” ze zouden het dezelfde dag nog naar Post.nl brengen 1 dag later had ik het pakket ( konden ze het daar dan niet even bellen naar DNS?) slechte service

Het modem aangesloten maar werkte voor geen meter ik kreeg geen signaal binnen weer T-mobile gebeld en gevraagd of ze de KPN konden bellen om de lijn te controleren. Dat kon niet dat moest een monteur (van Gidion) eerst bekijken, deze monteur kon pas komen na 1 week n.l. 7 juni 2019. De monteur constateerde hetzelfde als ik, de KPN moest de lijn openzetten maar dat kan zomaar niet dan moet er eerst een monteur van de KPN langs komen om dat te constateren. Het is nu 7 juni en ik moet nu wachten tot de KPN monteur mij belt voor een afspraak

Ik ben 4 maanden in Thailand geweest ik heb daar een huisje gehuurd en internet aangevraagd daar kwamen ze de volgende dag een draad aanleggen (ongeveer 200 meter) en had dus meteen internet.
Wat zijn wij voor een achterlijk land

JTF Blesing uit Gouda
[E-mailadres verwijderd door moderator. Plaats geen privégegevens in openbare berichten!]

4 reacties

Reputatie 7
Hey @compuding,

Balen dat je T-Mobile Thuis overstap niet van het leien dakje is gegaan! Gelukkig zie ik dat alles weer naar behoren zou moeten werken. Mocht er nog iets zijn waarbij je hulp nodig hebt, laat het ons gerust weten. We lossen het graag voor je op! Voor nu wens ik je veel plezier met je T-Mobile Thuis abonnement.
Dat is makkelijk he GEEN sorry zeggen dat komt moeilijk uit je strot.
Jullie lossen NOOIT iets op jullie begrijpen mijn probleem maar doen er HELEMAAL niks aan.

Het vervoer probleem heb ik zelf opgelost. Ik heb gevraagd of de KPN de lijn open kon zetten dat konden jullie niet aanvragen daar moest ik weer 14 dagen op wachten
KORTOM EEN HELE SLECHTE SERVICE VAN T-MOBILE
Na de contract periode zal ik het contract ook opzeggen
Reputatie 7
Hey @compuding,

Dat hoor ik niet graag!☹️ Dit is niet de service waar we voor staan en het spijt me oprecht dat er in jouw geval het een en ander is misgegaan.

Ik zie dat mijn collega je een vergoeding heeft aangeboden voor het ontstane leed. Hopelijk kunnen we vanaf nu met een schone lei starten. En weet dat je bij ons altijd terecht kunt wanneer je problemen ervaart!
Er is mij GEEN vergoeding aangeboden, zelfs geen excuus
Weer liegen tegen mij
Jullie zouden mij gebeld hebben maar ik heb geen gemiste calls gehad en volgens mij hebben jullie mijn tel nr niet eens
Slechte zaak deze t mobile

Reageer