Goedemorgen, vorige week donderdag is bij ons de monteur geweest om de omzetting van KPN naar T-Mobile te activeren. Hij kreeg het modem niet online waarna er de volgende dag een andere monteur kwam. Die constateerde dat het PON lampje knipperde, iets met een bekend probleem met de achterliggende KPN apparatuur in de centrale. Glas werd doorgemeten en was op dat moment goed. Nu ruim een week verder wachten we nog steeds op een vervolgstap. Wanneer ik bel krijg ik te horen dat we gewoon moeten afwachten. Sinds afgelopen weekend knippert ook het LOS lampje rood.
Heb inmiddels kosten gemaakt om de databundels van mijn kinderen op te waarderen (zitten bij een andere provider), we kunnen niet meer thuiswerken, problemen met de domotica etc.
Al met al zeer frustrerend, was om het financiële voordeel overgestapt maar maken nu veel extra kosten. Was achteraf liever bij KPN gebleven. Heb het gevoel er steeds zelf achteraan te moeten gaan omdat ik geen statusupdates ontvang. Wat te doen?
Beste antwoord door Demi van Odido
Bekijk origineel