Beantwoord

meerdere t-mobile thuis abonnementen

  • 26 April 2023
  • 3 reacties
  • 47 Bekeken

Ik heb een derde t-mobile thuis abonnement afgesloten. Voor het inloggen moet je per abonnement een uniek emailadres hebben. Bij mijn 2e abonnement is er daarom door t-mobile een email account gemaakt die eindigt op t-mobilethuis.nl. Waar kan ik de aanvraag indienen dit nu ook voor het derde adres aan te maken?

icon

Beste antwoord door Ishana van Odido 27 April 2023, 14:00

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @jeroen met een vraag, je kunt bij één van je My T-Mobile accounts van je huidige actieve abonnementen een nieuw T-Mobile e-mailadres aanmaken. Hiervoor kun je na het inloggen kiezen voor ‘instellingen’ en vervolgens ‘e-mail’. Daarna kun je ons een berichtje sturen en zullen we dit e-mailadres aanpassen als hoofd e-mailadres voor je nieuwe abonnement. Stuur me gerust een berichtje als je nog vragen hebt of er iets onduidelijk is! Groetjes, Ishana

Ik heb een derde t-mobile thuis abonnement afgesloten. Voor het inloggen moet je per abonnement een uniek emailadres hebben. Bij mijn 2e abonnement is er daarom door t-mobile een email account gemaakt die eindigt op t-mobilethuis.nl. Waar kan ik de aanvraag indienen dit nu ook voor het derde adres aan te maken?

Ik zie alleen "Gegevens en instellingen”. Als ik daar op email klik, kan ik alleen het emailadres wijzigen; niet een t-mobile emailadres aanmaken. Zoek ik wellicht toch niet goed?

 Andere vraag: stel dat dit op een gegeven moment lukt, welk emailadres kan ik dan gebruiken voor "Daarna kun je ons een berichtje sturen en zullen we dit e-mailadres aanpassen als hoofd e-mailadres voor je nieuwe abonnement”.

Alvast dank voor een reactie.

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @jeroen met een vraag, ik vermoed inderdaad dat je dan verkeerd kijkt. Als het goed is, zie je verschillende onderdelen bij Instellingen, namelijk TV, Wifi, Bellen en E-mail. Ik stuur voor de zekerheid een link van de pagina: https://thuismy.t-mobile.nl/instellingen/email 

Dit nieuw aangemaakte e-mailadres zullen we dan gebruiken voor je nieuwe abonnement. Laat je me weten of het gelukt is? Groetjes, Ishana

Reageer