Mijn huis is nieuw en er is geen isra-punt

  • 1 June 2023
  • 4 reacties
  • 118 Bekeken

Ik ben net verhuisd, het huis is oud, en in de woonkamer is alleen een kabel voor de tv, en er is geen ESRA-punt. Ik heb in de meterkast gekeken en een punt gevonden, en ik heb alleen de rode genomen en blauwe kleuren van de kabel En ik kwam bij de wissel in de vorm die op de foto staat.Is dit genoeg, of moet ik alle kleuren aansluiten? 

 

Waqqas 10 maanden geleden

@Bassam041

Daar zitten 2 contactpunten in, sluit rood op rood aan en blauw op blauw.

Hij is net als het doosje op de foto maar dan met 2 contactpunten.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Bassam041 

Als het goed is zit er in het installatiepakket ook een zelfde doosje met 2 aansluitpunten binnen, beter kan je die gebruiken ipv het doosje dat je op de foto hebt en daar kun je dan ook rood en blauw in aansluiten en de DSL kabel inpluggen.

Maar is de verbinding al actief en als je hier nu de modem op aansluit doet hij het dan? Rood en blauw aansluiten is voldoende.

Hallo @Bassam041 

Als het goed is zit er in het installatiepakket ook een zelfde doosje met 2 aansluitpunten binnen, beter kan je die gebruiken ipv het doosje dat je op de foto hebt en daar kun je dan ook rood en blauw in aansluiten en de DSL kabel inpluggen.

Maar is de verbinding al actief en als je hier nu de modem op aansluit doet hij het dan? Rood en blauw aansluiten is voldoende.

De verbinding werkt op 7 juni, maar ik heb de kabels van tevoren voorbereid, maar als ik de andere doos gebruik, waar moet ik dan precies de blauwe en rode kabels halen? 

Reputatie 7
Badge +15

@Bassam041

Daar zitten 2 contactpunten in, sluit rood op rood aan en blauw op blauw.

Hij is net als het doosje op de foto maar dan met 2 contactpunten.

@Bassam041

Daar zitten 2 contactpunten in, sluit rood op rood aan en blauw op blauw.

Hij is net als het dossje op de foto maar dan met 2 contactpunten.

 

Reageer