Beantwoord

minderwaarding Klantservice

  • 23 May 2022
  • 4 reacties
  • 132 Bekeken

Net afgestapt van andere leverancier (KPN) naar T-Mobile...
Op donderdag 19 mei internet is gestopt, geen verbinding (rode licht bij wereldbol brandt op router).
T-Mobile gebeld, samen geprobeerd het probleem op te lossen, maar het blijkt iets technisch dat niet op afstand gerepareerd kan worden, dus afgesproken dat een monteur van Guidion komt, ik zou een email krijgen wanneer. Geen email gekregen.
Vrijdag- nog geen email, T-Mobile gebeld, 'het is druk bij ons" en "een monteur zal je bellen". Niks gebeurd.
Zaterdag- een bericht van Guidion gekregen om afspraak te maken- link werkt niet. Nog een gesprek naar T-Mobile, ik krijg het nummer van Guidion om zelf de afspraak te maken, maar ik moet tot maandag wachten omdat ze werken niet in het weekend (en kan je voorstellen de zure gevoel dat ik de monteur van KPN zie werken bij mijn buren tijdens het gesprek met jullie op zondag..)
Maandag, vandaag! weer een bericht gekregen, nog steeds werkt de link werkt, Guidion neem niet op.
Wij hebben beiden een eigen bedrijf en werken vanuit huis, en sinds donderdag hebben we geen internet! Er is al 1 workshop in het water gevallen en iedere call is stressvol omdat deze calls onze internetbundel leegtrekken in een rap tempo leegmaken en uitvallen echt onprofessioneel is en we ons niet kunnen permitteren. T-Mobile- ik verwacht veel meer van jullie klantservice. Wat nu?

icon

Beste antwoord door eric 23 May 2022, 15:07

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Beste @gilisitton . Welkom bij de community. Ondanks dat het niet werken van een link in een bericht van Guidion natuurlijk onhandig is, is het runnen van een bedrijf op een consumenten internet lijn ook niet altijd even handig.  Bij zakelijk internet zijn de SLA afspraken anders, er is een dedicated IP adres en er is ook nog een 4G backup inbegrepen zodat je niet stil komt te staan!

Voor consumentenlijnen is er gelukkig ook een soort van oplossing, je kunt van een moderator een voucher vragen die 7 dagen (echt) unlimited data geeft via een T-Mobile of Tele2 simkaart in een mobiel toestel. Met dat toestel kun je dan een wifi hotspot maken.

Dankjewel Eric,

Vervelend genoeg, ik heb dat van klantservice specifiek gevraagd 3 keer in 3 verschillende telefonische gesprekken, ik kreeg hetzelfde antwoord - nee, we kunnen dit niet voor je regelen of doen, kortom, we kunnen niks voor je doen. Dus ik weet niet wie is de moderator en waarom klant service is niet bekend met dit oplossing!

Reputatie 7
Badge +14

Voor deze consumenten oplossing is dus wel een T-Mobile of Tele2 simkaart nodig. Dan kunnen klantenservice medewerkers direct een Unlimited voucher maken. Moderators lezen mee. Dus mocht je dit alsnog willen, laat dat dan in dit topic even weten.

Reputatie 7

Hi @gilisitton ,

Thanks voor het delen van je bericht en ervaring! Dit is absoluut niet de service de we nastreven en daarvoor wil ik je ook mijn excuses aanbieden. Ik begrijp dat er inmiddels een afspraak met een monteur van Guidion is gemaakt en dat deze bij jou kan langskomen. Heel fijn om te horen. Wil je ons laten weten hoe het bezoek is verlopen?

Wat betreft de mogelijkheden tot een tijdelijke oplossing kunnen we je inderdaad een voucher aanbieden, mits je over een T-Mobile en Tele2 SIM kaart beschikt. We horen het hier graag van je!