(Ministekker) Wereldbol brandt niet Zyxel T-50

• 20 January 2023
  • 1 reactie
  • 103 Bekeken

Ik heb sinds gisteren een probleempje, ik volg alle stappen maar het wereld bolletje gaan maar niet branden. Ik heb alles er een keer uitgehaald en opnieuw geprobeerd maar nogsteeds brandt die niet. Ik gebruik een mini stekker als het goed is. Dus zou iemand me kunnen helpen. 

Demi 2 maanden geleden

@Demelza Flamand Ik wil met liefde met je meekijken wat er aan de hand is! Ik kan echter geen abonnement vinden op het door jou gekoppelde e-mailadres hier op de Community. Zou je mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer kunnen sturen in een privébericht ter verificatie? Dan kan ik met je meekijken in de verbinding en het abonnement! 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

@Demelza Flamand Ik wil met liefde met je meekijken wat er aan de hand is! Ik kan echter geen abonnement vinden op het door jou gekoppelde e-mailadres hier op de Community. Zou je mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer kunnen sturen in een privébericht ter verificatie? Dan kan ik met je meekijken in de verbinding en het abonnement! 

Reageer