Misleidende glasvezelcheck

  • 13 April 2022
  • 3 reacties
  • 107 Bekeken

Goedendag,

Ook ik wacht al lang op de aansluiting van glasvezel hier in de Meern.  Het zag er veelbelovend uit.. mensen in de straat… straat open… glasvezel erin.. en inmiddels steekt er al een aantal maanden een glasvezelkabel boven het maaiveld van mijn tuin, klaar om naar binnen gebracht te worden.

Maar… tot op heden geen beweging… geen schouw.. geen aansluiting

Nou snap ik best wel dat er een wachttijd is voor de aansluiting, ware het niet dat de status van mijn bestelling het volgende aangeeft:  Bij jou in de straat en in je woning is nog geen glasvezelaansluitpunt, dat moet er dus komen

Nou zeg… dat is vreemd!  de glasvezelcheck van T-Mobile geeft namelijk in een geweldige hoera stemming :  Yes ! bij jou is glasvezel beschikbaar!… sluit nu je abonnement af

Sorry T-Mobile.. ik vind dit op z'n minst misleidend

Beter was het om de melding op de glasvezel check te wijzigen in de melding dat de aansluiting in voorbereiding is… eerlijke informatie.. daar heb je wat aan! en dat vergroot het vertrouwen in T-Mobile

het is nu een beetje andersom helaas

 

hartelijke groet,

Pieter


This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Gezellug 

Als je een abonnement kan en wilt afsluiten dan kan je dat gewoon doen, welke partij heeft de kabels aangelegd in de straat? Misschien kan je eens contact opnemen met de aannemer voor meer informatie.

Hallo @Waqqas ,

Dat abonnement heb ik al direct besteld toen de aanleg startte.. Mijn punt is dat potentiële klanten overgehaald worden met onjuiste info.

​​​​​​Feitelijk is er nog geen glasvezel beschikbaar terwijl T-Mobile klanten werft met de info dat het er wel is.  

en nu heb ik dus een abonnement aanvraag met als status die aangeeft dat er nog geen glasvezel beschikbaar is....ik snap niet dat T-Mobile op deze misleidende manier klanten wil werven... 

Reputatie 7
Badge +15

@Gezellug 

Misschien dat je eens contact kunt opnemen met Open Dutch Fiber (aannemer) op telefoonnummer 088 1633 633 om eens te vragen hoe nu verder?