Beantwoord

Modem aansluiten

  • 6 March 2019
  • 7 reacties
  • 571 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Ik vind niet de juiste plek in huis waar ik de modem moet aansluiten. Met multimeter alle l mogelijke kabels doorgemeten en maar 1 met stroom. Hierop het tussennkastje aangesloten, maar nog steeds geen Wi-Fi. Ben 5 dagen verder inmiddels en behoorlijk gefrustreerd.
icon

Beste antwoord door Marcel MCi 7 March 2019, 08:19

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Hallo Cats21,

Ik begrijp dat je het isra-punt niet met zekerheid hebt gevonden? Het isra-punt kan eruit zien zoals hieronder afgebeeld:


Het isra kan in de meterkast of woonkamer zitten. Het signaal op het isra-punt kan je niet meten met een multimeter.
Welke kleuren draden zie je? Kan je foto's plaatsen van het mogelijke isra-punt?

Mvg. Marcel
Hoi Marcel,

dank voor je reactie, ik weet idd waar ik naar moet zoeken... maar ik kan het nergens vinden in mijn huis. Het lijkt erop dat het er niet is. Heb nu aw van de vorige huiseigenaar, die had internet via coax. Dus T-mobile gaat 'm voor mij dan denk ik niet worden?

Zou graag willen weten hoe ik 't allemaal kan annuleren.

Groet

Goedemiddag, 

Ik heb mijn installatiepakket ontvangen, aansluitdatum zou 12 mei zijn. Is vervroegd naar vandaag. 

Nu een probleem om mijn modem aan te sluiten. Power lampje brand, lampjes van 2.4g en 5g branden ook continu. Alleen de 'wereldbol' lamp doet niks. Staat uit.

 

Wat nu?

Alvast bedankt 

Reputatie 7

Hey @LB88,

Gelukkig is alles achter de schermen in gang gezet om dit voor je op te lossen. Zo te lezen is er momenteel geen actief signaal op jouw adres. Onze techneuten gaan dit herstellen en oplossen! Zodra we meer weten, nemen we contact met je op. Bedankt voor je geduld.

Hey @LB88,

Gelukkig is alles achter de schermen in gang gezet om dit voor je op te lossen. Zo te lezen is er momenteel geen actief signaal op jouw adres. Onze techneuten gaan dit herstellen en oplossen! Zodra we meer weten, nemen we contact met je op. Bedankt voor je geduld.

Hoi Piotr,

 

Bedankt voor je reactie! Fijn dat ze er mee bezig zijn. Enig idee hoelang dit kan duren? 

Reputatie 7

Hey @LB88,

Inmiddels is het alle hens aan dek waarbij we de netwerkbeheerder hebben aangestuurd. :relaxed: Als het goed is, heb je ook al een sms'je ontvangen waarmee je online een afspraak kunt inplannen. Komen de tijdstippen je niet uit dan kun je ook telefonisch contact opnemen met de netwerkbeheerder op het volgende telefoonnummer: 088-1200024. Laat je ons weten hoe het bezoek is verlopen?

@Piotr ,

 

Klopt heb inderdaad vanmiddag een SMS gehad. Wel jammer dat ik niet eerder als zaterdagmiddag geholpen kan worden. 

Reageer