Beantwoord

Mogelijkheden verhuisservice

  • 8 April 2022
  • 6 reacties
  • 59 Bekeken

Reputatie 3

Enige jaren geleden ben ik verhuisd. Tijdens de inrichting van mijn nieuwe woning had ik toen als KPN-klant in mijn nieuwe woning een tijdelijke Experia Box in bruikleen, waarmee ik 45 dagen Wifi-toegang tot Internet en e-mail had. Op mijn oude woonadres kon ik mijn bestaande apparatuur gebruiken. Kent T-Mobile deze service ook? (Ik mis de informatie in de topics.)  

icon

Beste antwoord door eric 8 April 2022, 13:26

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Geen verglijkbare service, maar wel een verglijkbaar resultaat, Dit kun je het makkelijkst verkrijgen door niet een verhuizing aan te vragen maar een nieuwe aansluiting op je nieuwe adres. Zorg dan wel dat je 1 maand voordat je de oude sleutel overdraagt je de oude verbinding opzegt. Deze methode werkt zonder opzegkosten als het abonnement op je oude adres al langer dan een jaar loopt en die lijn dus maandelijks opzegbaar is.

Reputatie 3

Dankjewel voor de tip, en vooral ook voor je snelle reactie, Eric. 

(Betekent dit dat ik dan ook nog eens van evt. kortingsacties gebruik zou kunnen maken?) :-)

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @dejon049 

Dat kan omdat je een nieuwe abonnement afsluit. Houd wel rekening met dubbele kosten, hoelang ben je van plan om op 2 locaties internet te hebben?

Reputatie 3

Dat kan ik nu nog niet inschatten. Langer dan een maand zal het niet duren. (Kosten = dus één maandabonnement). 

Reputatie 7
Badge +14

Dankjewel voor de tip, en vooral ook voor je snelle reactie, Eric. 

(Betekent dit dat ik dan ook nog eens van evt. kortingsacties gebruik zou kunnen maken?) :-)

Jazeker, op je nieuwe adres kun je dus gebruik maken van de korting van 4 maanden op je internetlijn + de Viaplay aanbieding. 

Reputatie 3

Dankjewel voor de tip, en vooral ook voor je snelle reactie, Eric. 

(Betekent dit dat ik dan ook nog eens van evt. kortingsacties gebruik zou kunnen maken?) :-)

Jazeker, op je nieuwe adres kun je dus gebruik maken van de korting van 4 maanden op je internetlijn + de Viaplay aanbieding. 

🙂