Beantwoord

Monteur Gideon en communicatie met Tmobile

  • 29 June 2021
  • 3 reacties
  • 1263 Bekeken

 De afspraak met Guidion inzake installatie is nu al 3x misgegaan. Gisteren (maandag 28/6) zouden jullie komen tussen 14,00 en 16,00 uur. T-mobile sluit gisteren ochtend het internet af waardoor ons deurbel het niet meer doet. Om 14,00 uur staat de monteur voor de deur belt 2x aan en gaat weg. Wij zitten in de woonkamer en zien hem weg rijden rennen nog naar buiten maar hij was al weg. Wij hebben direct contact gezocht met Gideon en krijgen de melding dat de monteur is geweest maar wij niet thuis waren en een nieuw afspraak moeten maken. Nadat we diverse pogingen hebben gedaan om uit te leggen dat het internet uit lag dus de bel het niet deed, dat de monteur ook had kunnen aankloppen. De reactie de we kregen was: ik ga deze discussie niet met u aan en ze hangt gewoon op 😞.

Wij hebben toen T-mobile (Manon) gebeld en het verhaal uitgelegd en gevraagd of de monteur alsnog langs kan komen omdat de afspraak van 14,00 tot 16,00 uur was en het was nog niet eens 14,30 uur of hij dan alsnog kan komen. Zij zouden dat met Gideon gaan bespreken na 33 minuten in de wacht komt de dame van Tmobile met de melding dat het helaas niet meer tussen 14,00 uur en 16,00 uur kan maar het na 16,00 uur wordt. Ik dacht balen maar oké ach als het maar vandaag geregeld is. Om 16.20 uur was er nog geen monteur, toen weer gideon gebeld en zij gaven aan dat er helemaal geen afspraak in het systeem voor 16,00 uur stond. Ik raak nu echt geïrriteerd want ben nu de hele dat thuis en krijg nu te horen dat er helemaal geen monteur komt. T-mobile (Renske) weer gebeld en het hele verhaal opnieuw uitgelegd en zij beld Gideon en krijg het helaas ook niet meer voor elkaar dat er iemand nog langs zou komen. Maar gelukkig kon ze regelen dat vandaag (dinsdag) een monteur tussen 12.00 en 14.00 uur zou kunnen komen. Maar helaas ook dinsdag tot 14,00 uur thuis gewacht maar geen monteur. Toen contact gezocht met T-mobile zij gaven aan dat er een miscommunicatie is geweest met de monteur daarom kon hij niet van 12,00 uur tot 14,00 uur. Maar er zou definitief iemand om 15,00 uur komen. Nou je raad het al inmiddels is het 15.30 ook geen monteur. Giddeon weer gebeld en die gaven aan dat er geen afspraak in het systeem stond en dat Tmobile wel van alles kan roepen maar zij maken de afspraken niet. Weer Tmobile gebeld zij snappen het niet en gaan er achter aan, maar helaas niks meer van gehoord. Ik heb net Gideon weer gebeld want ik moet echt internet hebben, ik en mijn man werken thuis mijn zoon volgt onderwijs thuis dus internet is een must en doordat T-mobile maandag ochtend het internet heeft afsloten zitten we met een giga probleem. Demi van Gideon is voor ons gaan bellen met Tmobile en met de monteurs en heeft een afspraak voor vandaag om 18,00 uur gemaakt. Ik heb er geen vertrouwen in dat er ook iemand komt. Ben het echt zat.  Dit heeft mij onderhand 4 uren van mij leven gekost om aan de telefoon te hangen en 2 dgn niet te kunnen werken. Schande, nog nooit zo'n slechte klantenservice meegemaakt in mijn leven. Zelfs jullie chat werkt niet. Ik ben deze onzin zat, ik wil dat de  installatie vandaag dinsdag 29/6 geregeld is anders andere provider! En uiteraard betaal ik over afgelopen periode geen abonnement e.d.! Graag zelfs tegemoetkoming voor mijn tijd, energie en frustratie, jullie maken van jullie probleem mijn probleem. En dan nog het lef op jullie website en callcenter menu's allemaal zooi over het verbeteren van jullie service, wees maar eerst gewoon bereikbaar en neem klanten serieus en doe iets! Gewoonweg belachelijk.

icon

Beste antwoord door Lisa 1 July 2021, 14:06

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hi @rbaidjna, heel erg goed dat jij via deze weg jouw verhaal deelt! Ik wil jou hier heel graag bij helpen, want dit is zeker niet de manier waarop het hoort te gaan en ik had dan ook heel graag iets anders gelezen. Ik wilde gelijk een kijkje nemen in jouw profiel om hier verder in te duiken, maar dit lukt niet met het aangegeven e-mailadres. Zou jij in jouw account het klantummer willen toevoegen? Dan kan ik meekijken achter de schermen om jou hier het beste mee verder te helpen. Ik wil heel graag kijken wat ik hierin kan betekenen, om deze stroeve start weer positief om te draaien. Jij hoeft uiteraard niet te betalen voor de periode dat jij geen gebruik hebt kunnen maken van het Internet. Ik zie heel graag jouw klantnummer tegemoet, want ik wil hier met alle liefde naar kijken en een gepaste oplossing vinden! 

Tot mijn verbazing is toch het hele bedrag vandaag afgeschreven. Dit kan toch echt niet!

mijn klant nr is XXXX - Klantnummers verwijderd door moderator. Plaats geen persoonlijke gegevens in een openbaar bericht, alsjeblieft.

Reputatie 7
Badge +14

De factuur wordt opgemaakt en geincasseerd totdat de klantenservice een creditfactuur in het systeem zet. Als Lisa dit met jouw informatie nu doet, dan zie je op de volgende factuur dat de creditfactuur in mindering wordt gebracht.

Reageer