Beantwoord

Monteur langsgekomen. Geen internet

  • 23 December 2022
  • 4 reacties
  • 116 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hi Communityleden,

Wie kan mij uit de brand helpen?

Gisteren is er een monteur langsgeweest (Guidion). Hij heeft onze oude XS4ALL modem en glasvezelverbinding overgezet naar T-Mobile thuis.

Helaas is er nog geen internet en heeft hij een 'ticket’ voor de 'backoffice’ aangemaakt. Hij gaf aan dat we binnen 24 uur gewoon internet zouden hebben. 

Ik heb in de tussentijd met KPN, T-Mobile en Guidion gebeld hierover. En natuurlijk verwijst iedereen naar elkaar. Niemand kan mij doorverbinden naar de backoffice of planning.

Ik snap niet waarom de verbinding nog niet overgezet kan worden. Zojuist nog een keer gebeld, ik hoorde dat het nog 5 werkdagen kon duren! Dat is toch onacceptabel?

Erg jammer allemaal. Heeft iemand een oplossing? Of kunnen we beter terug naar onze oude provider, wellicht kan die het wel binnen 5 werkdagen regelen.

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 26 December 2022, 11:58

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @RosF, ik snap je zeker! In dit geval zal het signaal niet op de juiste manier zijn geactiveerd en kan de monteur de installatie niet afronden. Hier hebben we inderdaad de netwerkbeheerder voor nodig. Gezien de feestdagen zal dit morgen worden opgepakt. Het kan een aantal werkdagen duren voor KPN NetwerkNL contact opneemt. Om er zeker van te zijn dat alles goed en zo snel mogelijk verloopt, check ik het morgen bij de juiste afdeling voor je. Ik kan geen beloftes maken omdat we uiteindelijk echt op de netwerkbeheerder moeten wachten, maar ik zal mijn best absoluut voor je doen. Voor nu bedankt voor je geduld en toch een mooie tweede kerstdag toegewenst! 

Reputatie 7
Badge +5

Daar ben ik weer @RosF! Ik zie dat KPN NetwerkNL je heeft willen bereiken maar dit niet is gelukt. Klopt het dat je een SMS hebt gekregen op het nummer wat je bij ons hebt aangegeven? Via deze weg kan je een afspraak maken. Als je niets hebt vernomen, stuur mij dan een privébericht en laat mij weten op welk nummer jij goed bereikbaar bent. Ik deel dit dan meteen!

Hi Cheyenne,

Bedankt voor je hulp. Er is inmiddels contact opgenomen en een afspraak gemaakt. Fijn dat je er voor ons wat vaart achter hebt kunnen zetten, thanks!

Reputatie 7

Hi @RosF, super om te lezen dat de afspraak is ingeschoten! 😁 Namens Cheyenne: heel graag gedaan. Weet dat je hier altijd mag aankloppen als we jou nog ergens bij kunnen helpen. 

Reageer