Beantwoord

My T-Mobile: kan abonnement niet aanpassen

  • 12 June 2022
  • 3 reacties
  • 93 Bekeken

Niet in staat aan te passen van het abonnement van thuis , wordt niet aangegeven in my tmobile. Telefoon wel maar de tv etc dus niet. Dat ik steeds moet bellen voor wat aangepast te krijgen is niet leuk Kan daar wat aan gedaan worden.

icon

Beste antwoord door WMDNL 12 June 2022, 22:22

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@WMDNL 

Bij mij is het zo dat ik 1 inlog zie en als ik inlog dan kan ik kiezen tussen thuis of mobiel, eerder genoemde tip kan ook helpen.

Hallo @petnei 

Bedoel je dat je nu standaard in die mobiele omgeving komt?

Indien je hetzelfde emailadres en wachtwoord voor thuis en mobiel gebruikt dan zou je het wachtwoord voor mobiel misschien kunnen wijzigen en inloggen met de gegevens voor thuis.

De T-Mobile Thuis omgeving is al zeker een paar dagen niet meer beschikbaar i.v.m. het samenvoegen van Mobiel en Thuis (beheer). Bij het toevoegen van een Thuis abonnement wordt aangegeven dat eraan wordt gewerkt en de omgeving tot die tijd via “thuismy.t-mobile.nl” bereikbaar is, maar helaas dit is niet het geval.

 

Edit: Inloggen wel (weer) mogelijk, wijzigingen uitvoeren niet.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @petnei 

Bedoel je dat je nu standaard in die mobiele omgeving komt?

Indien je hetzelfde emailadres en wachtwoord voor thuis en mobiel gebruikt dan zou je het wachtwoord voor mobiel misschien kunnen wijzigen en inloggen met de gegevens voor thuis.