Na meer dan een jaar beloofd T Mobile nog dat we binnenkort worden opgebeld voor een afspraak. Ik heb er een hard hoofd in. Mijn buren vragen mij nog hoe glasvezel T Mobile bevalt.
We hadden in 2022 in februair met veel enthousiasme glasvezel aangevraagd, sindsdien alleen maar loze beloften. Bij aanleggen kabel in voortuin hebben de aannemers zelfs onze nieuwe tuintegels beschadogd, na heel boos te zijn (je moet echt laten blijken dat je het niet fijn vind) heeft de monteur een dag later de tegels gewoon kwart slag gedraaid (zat nl tegen muur onder plint) en toen was het niet meer zichgtbaar. Ik dacht kan gebeuren! vervolgens na veel ge-emmer en gebel vorig jaar in augustus alle spullen binnen en zelf eea voorbereid, monteur komt op een zaterdag avond die nog moest scheiten in onze toilet waarna toilet stonk als een ik niet weet wat. Hij gaf aan dat er geen signaal was en er werd een ticket aangemaakt en Duth Open Fiber zou het eea oplossen…...heel veel gebel en nog steeds heden maart 2023 nog geen afspraak. Bleek nu dat Guidio het overneemt, echter van T Mobile uiteraard niks gehoord. 3 weken geleden gebeld naar T Mobile, uiteraard meer dan 30 minuten moeten wachten, medewerker geeft aan dat dat niet goed is en hij zou er werk van maken, Via email inderdaat ticket bevestigd en ik zou vlg dat bericht binnen 5 werkdagen bericht ontvangen. En ja hoor weer geen bericht! ik vroeg nog aan de medewerker of ik dit jaar nog wat mocht verwachten en hij lachte dat zeker.
Uiteindelijk vandaag gebeld en dame (Ostada) aan de telefoon en gaf aan dat er enige data al voorhanden waren maar ze moest het allemaal verifieren en ik wordt gemaild hierover binnen 14 dagen. Ik heb gevraagd te noteren als ik binnen 14 dagen niks verneem dat ze het mogen annuleren, ik vind dat ik geduldig genoeg ben geweest. Dan maar geen glasvezel, KPN komt er vast nog mee.