Beantwoord

Na 2 1/2 week nog steeds geen internet / tv


Betreft herhaalbezoek. Zyxelmodem komt nog steeds niet online. Rode led brandt. Andere modem, patchkabel en ONT getest idem. Huidige installatie weer terug gezet iom T-Mobile backoffice. Gemeld aan Guidion EM voor ticket naar TSD om de registratiefouten recht te zetten. BI in orde bevonden. (Niet getekend ivm RIVM maatregel)

icon

Beste antwoord door Lisa 4 May 2021, 14:53

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7

Hi @Ronsmets, heel goed dat jij aan de bel trekt! Ik wil jou hier heel graag bij helpen, want ik zie dat dit inderdaad al even speelt. Graag wil ik jou wel laten weten dat het aanmaken van meerdere topics over hetzelfde probleem niet in richtlijn is met de huisregels. In dit topic kun jij nog eens rustig alle huisregels nalezen.

Ik wil jou in dit topic graag een helder antwoord geven! Ik heb gelijk één van mijn collega's van de technische dienst aan de mouw getrokken en ik kan jou voorzien van goed nieuws, yeah. Dit probleem is systeemtechnisch uitgezocht en er is zojuist een nieuwe monteur met nieuwe apparatuur aangestuurd om het probleem op te lossen. Jij hebt dan ook een e-mail / SMS ontvangen waarmee jij een afspraak in kunt plannen. Ik hoop dan ook dat jij heel snel volop kunt gaan genieten van Internet. Als jij nog ergens vragen over hebt, weet dan dat ik hier voor jou klaarsta om je te hulp te schieten! 💪

Hoi Lisa , 

Nieuwe afspraak is gemaakt . 

De vorige monteur heeft al eerder  met een  nieuwe Modem , patchkabel en ONT getest , maar dat was schijnbaar het probleem niet . 

Ik hoop dat na het bezoek van de  monteur het probleem eindelijk verholpen wordt .

 

Ron

Hi,

Vandaag de Huwawei  ONT ontvangen en aangesloten,  en nog steeds de zelfde melding ( wereldbol op de router blijft  rood ) , de vorige monteur had al een keer een  andere router en ONT aangesloten met het zelfde resultaat . 

Schijnbaar moet KPN iets op de achtergrond goed zetten ( registratiefouten ?? ) 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Ronsmets,

Fijn dat je dit terugkoppelt en jammer om te horen dat de monteur je niet kon helpen. Momenteel heb ik ook sterk de indruk dat het probleem zich in het netwerk bevindt. 19 van de 20 keer betreft dit inderdaad de ‘netwerkbeheerder die iets recht moet zetten’, alleen is het lastige dat wij dit al erg uitvoerig hebben gecheckt. Wederom gaan wij bij de lijnbeheerder in beraad en ik kan je verzekeren dat wij jouw dossier hoge prioriteit geven. Op dit moment durf ik ook echt niet te zeggen wat exact het probleem is, wél weet ik dat wij met man en macht werken aan een oplossing.

Hi , 

Helaas is het weer bijna een week verder en er zit weinig schot in , kan met mijn pet er niet bij dat het  zo lang kan duren .

Nu heb ik in de tussentijd ook niks meer vernomen over de stand van zaken , ik wordt er een beetje moe van  en ik verheugde mij er zo op .

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Ronsmets, ik heb direct het onderzoek erbij gepakt en zie dat er sinds gistermorgen een nieuwe update geplaatst is: het probleem ligt in een systeemprobleem aan onze kant. De technische support desk onderzoekt nu hoe dit te herstellen is. Ik verwacht komende week een oplossing, excuses voor de lange wachttijd.

Heb jij de beschikking over een T-Mobile simkaart (prepaid of abonnement)? Zo ja, ik kan je een Unlimited Internet voucher toesturen voor de komende dagen zodat je in ieder geval online kunt blijven op laptop en PC met een mobiele hotspot. Kan ik je daar enigszins mee tegemoet komen?

Hoi Jason , nieuwe afspraak met Guidion gemaakt en ga het meemaken of de systeem problemen verholpen zijn komende week , eerst zien dan pas geloven.

Ik heb geen t mobile abonnement maar ik had wel gehoopt op een andere compensatie na meer als 4 weken , ben al 2 weken genoodzaakt om gebruik te maken van de buren hun wifi .

Reputatie 7

Hi @Ronsmets ,

Voor de periode dat jij geen gebruik hebt kunnen maken van onze diensten, gaan we ervoor zorgen dat deze periode wordt vergoed. Dit kan ik in orde maken wanneer jij van de verbinding kan genieten. Wil je laten weten hoe het bezoek van de monteur is verlopen? Dan zorgen wij voor de vergoeding. Ik hoor het graag van je! 

Hoi t mobile 

Guidion monteur nr 4 is geweest en alweer voor de 4 keer is de ONT vervangen en een nieuwe modem getest , daar waar alle monteurs aangeven dat het de problemen NIET zijn . 

Er moet iets zijn met de bekabeling van KPN zijn ( poort ) , vandaag gebeld en kan nog een tijd duren . 

Hoe moeilijk kan het zijn om het probleem te verhelpen nu al week 5 en nog niks :-(

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Ronsmets, op dit moment is jouw case doorgezet naar onze technische support desk. Zij zijn het overkoepelende orgaan dat de technische dienst aanstuurt en zullen onderzoeken waar het euvel ligt. Het kan zijn dat je langer wacht op een oplossing dan de gemiddelde verwerkingstijd omdat men nu tracht het probleem bij de wortels aan te pakken, in plaats van zalvende methodes te gebruiken. Sorry dat het tot op heden nog niet opgelost is, ik weet zeker dat het nu wel daadwerkelijk volledig hersteld gaat worden!

Bedankt ook voor de toelichting ten aanzien van de bekabeling en poort: dit zal ik als notitie toevoegen aan het reeds uitstaande onderzoek.

Hoi T mobile 

Aangezien het probleem nog niet verholpen is en nog een hele tijd kan duren ,is het misschien mogelijk dat ik dan in de tussentijd een DSL aansluiting kan krijgen . 

Reputatie 6

Hoi @Ronsmets, als dat zou kunnen, had ik het direct voor jou in orde gemaakt! Het is echter zo dat het aanvragen van een DSL verbinding niet mogelijk is wanneer er een glasvezelverbinding aanwezig is. Weet dat er ontzettend hard gewerkt wordt aan jouw probleem!

Probleem is nog steeds niet opgelost en nu is er  €46,67 ingehouden van mijn rekening  van iets wat nog steeds niet werkt :-(

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Ronsmets

Onze diepe excuses dat het nog niet is opgelost, dit is ook zeker niet wat wij voor ogen hebben. De technische dienst heeft vanochtend vroeg een nieuwe monteur aangestuurd. Met de wijzigingen die wij in de achtergrond hebben uitgevoerd, heb ik er goede hoop in dat de monteur meer voor je kan betekenen.

 

Zodat dit is opgelost, zullen wij zeker de abonnementskosten van deze periode vergoeden. Het allerbelangrijkste vinden wij om er eerst voor te zorgen dat alles weer als vanouds werkt!

Hoi T mobile ,

Ik zie dat er pas een gedeelte van het afgesproken bedrag is overgemaakt , om precies te zijn € 27.48 is er een reden dat niet alles is teruggeboekt €46.67??

 

Outlook voor Android downloaden

 

Van: Klantenservice T-Mobile Thuis <no-reply@t-mobilethuis.nl>
Verstuurd: dinsdag 8 juni 2021 09:33
Aan: Ron Smets; Ron Smets
Onderwerp: Je T-Mobile Thuis creditering is goedgekeurd




Beste heer Smets,

Goed nieuws: de terugbetaling waar we elkaar over spraken is goedgekeurd.

En nu?
We gaan dit zo snel mogelijk voor je regelen. Het besproken bedrag (€ -46.67) wordt op je eerstvolgende rekening of de rekening daarna verrekend. Nog heel even geduld dus.

Met vriendelijke groet,

Team T-Mobile Thuis

Reputatie 7

Hi @Ronsmets, ik snap helemaal dat jij je dit afvraagt! Ik ben dan ook meteen een kijkje gaan nemen in jouw profiel om dit aan je uit te leggen. Ik zie het het gehele bedrag is verrekend, dus het is gelukkig helemaal goed gegaan. Wanneer jij in jouw My T-Mobile Thuis omgeving de laatste factuur opent, dan kun jij dit bedrag herleiden: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen

Het is even puzzelen, maar de € - 46,67 is opgebouwd uit vier losstaande bedragen. Namelijk € - 10,00 + € - 30,00 + € - 1,67 + € - 5,00. Deze bedragen samen maakt € - 46,67 en jij kunt deze allemaal terugvinden op de factuur. Ik kan me voorstellen dat dit wellicht wat verwarrend is op het eerste gezicht, dus ik hoor graag van je of je het zo helemaal snapt! 😊

Reageer