Na 3 maanden nog steeds niet opgeleverd

  • 3 September 2022
  • 1 reactie
  • 48 Bekeken

  • is aangemoedigd
  • 0 reacties

Begin juni heb ik een WiFi abonnement afgesloten bij T-mobile. 20 juli zou de installatie datum zijn, wat ik prima vond. Vervolgens gebeld om te vragen of het mogelijk is om een hotspot te krijgen tot die tijd maar daar doen ze niet aan. Ik zou elke week een voucher code opgestuurd krijgen. Prima! Nu blijkt dat ik elke week zelf moet bellen voor de voucher code, een aantal keren werd het wel automatisch gestuurd. De installatie datum werd steeds verplaatst inmiddels was het begin augustus geworden. Bij het bellen stress gevraagd naar de status maar dan werd er gezegd dat ze nog aan t wachten zijn tot KPN de kabels heeft doorgetrokken of iets dergelijks. Nu 3 weken geleden iemand gesproken die eindelijk maar eens ging kijken waarom het zo lang duurde en t bleek dat KPN niet heeft doorgegeven dat glasvezel al geïnstalleerd is (dit heb ik bij één van de eerste gesprekken al aangegeven). Dus ik moest bellen naar KPN om te zeggen dat het aan T-Mobile doorgegeven moet worden. Zo gezegd zo gedaan. Het zou 48 uur duren. Na 2 dagen gebeld toen was t nog niet duidelijk na 4 dagen wel en is er een ticket aangemaakt zodat Guidion contact zou opnemen voor de installatie datum, dit zou binnen 5 dagen gebeuren. Aan t eind van de week niks gehoord dus besloot ik op maandag te bellen en te vragen hoelang het zou duren. Er is toen weer een ticket aangemaakt en er zou met mij contact opgenomen over de stand van zaken. Ik heb de volgende dag teruggebeld want ik was t al aardig zat en maar gevraagd om mij door te verbinden naar Guidion om zelf maar een afspraak te maken. Hier krijg ik vervolgens te horen dat als ik dit doe, de kosten hiervan voor mijzelf zijn! Wat ik niet ging betalen na zolang wachten! Vervolgens werd ik wéér doorverbonden naar T-Mobile waar mij word verteld dat de opdracht die een week terug eerder gemaakt is voor de afspraak met de monteur niet goed was maar het ticket van de dag ervoor wel en dat ik binnen 4 dagen gebeld zou worden. Dag 4 is inmiddels voorbij en niks gehoord! Wat mij het meest stoort is dat ik elke keer zelf achter alles aan moest zitten en nu na 3 maanden nog steeds zonder internet zit! Ik heb inmiddels mijn abonnement ook maar opgezegd! Helemaal klaar mee! 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +8

@ChH Jammer om te horen dat je hebt opgezegd! Helemaal begrijpelijk dat je het op een gegeven moment zat bent. Zo te zien ging het in jouw regio om nieuwbouw of een nieuwe glasvezellijn. De oplevering hiervan duurt vaak wat langer. Ik had wel alsnog gehoopt dat de oplevering wat soepeler zou verlopen. Als ik het voor je kon regelen, had ik Guidion gelijk voor je aangestuurd. Mocht ik toch nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan vooral weten!

Reageer