Beantwoord

Na 8 maanden nog steeds geen glasvezel aansluiting!

  • 2 January 2021
  • 61 reacties
  • 2302 Bekeken


Toon eerste reactie

61 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Georgiospaans ,

Thanks voor je update! Fijn om te zien dat de route via de contactpersoon goed verloopt. Ik duim met je mee dat er snel een licht aan het eind van de tunnel komt. Laat je me het weten als er contact met je is opgenomen? Ondertussen zitten wij voor je klaar!

Reputatie 7
Badge +2

Hoi @Georgiospaans ,

Thanks voor je update! Fijn om te zien dat de route via de contactpersoon goed verloopt. Ik duim met je mee dat er snel een licht aan het eind van de tunnel komt. Laat je me het weten als er contact met je is opgenomen? Ondertussen zitten wij voor je klaar!

Ik mag toch hopen dat er straks licht uit het einde van de glasvezel komt :stuck_out_tongue_winking_eye:

(sorry, inkoppertje)

 

Hoi @Boris. Graag gedaan. Vandaag is een meneer Ad de Vogt van t-mobile (High Rise Coördinator) langsgekomen. Die heeft ook contact met de contactpersoon van Volkers Wessels waar ik ook contact mee heb. Hij wilde even naar de verbinding kijken. Het blijkt dus dat de glasvezel voor de deur bij het appartementen complex ligt. Maar nu moet het nog naar onze woning op de 3de etage. Dat was het probleem waarom het zo lang heeft geduurd. Alle partijen liepen tegen elkaar aan die erbij betrokken waren. Want onze VVE had als punt dat er wel een aparte kabelgoot moet komen voor de glasvezelkabel. Dan was de VVE akkoord. Een extra kabelgoot kunnen ze niet realiseren zei meneer ‘Ad’. Maar ze kunnen hem er wel overheen plaatsen. Dus er zit een miscommunicatie in de manier waarop er verteld wordt hoe de kabelgoot geplaatst moest worden. Nou snapte niemand dat hoe het zat dus deze meneer heeft dit ook aan ons uitgelegd en gezegd dat die hiervoor is om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Hij heeft foto’s gemaakt van de aansluitingen in huis en buitenshuis. Wij hebben de contactgegevens van onze VVE doorgegeven aan de meneer ‘Ad’ van t-mobile. Meneer van T-mobile neemt gelijk contact op met de contactpersoon van VolkersWessels. Wij krijgen daar nog een terugkoppeling van.  

 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Georgiospaans,

Daar komt dan uiteindelijk de aap uit de mouw! Fijn dat mijn collega je wel de nodige update heeft kunnen geven. Dit geeft een stuk meer duidelijkheid aan de situatie, eentje waar we nu mee aan de slag kunnen. Ik duim met je mee, in de hoop dat er snel contact wordt opgenomen. Ik hoor het graag van je!

Hoi @Boris ,

Ik ben gebeld om de glasvezelkabel te komen aanleggen! De VVE is akkoord. Maandag 17 mei komen ze langs. Eindelijk na ruim een jaar lijk het dan nu echt te gaan gebeuren! 

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Georgiospaans ,

Ik word helemaal blij van je bericht! Wat een fijn nieuws. Laat je het weten wanneer de installatie gereed is gemaakt? Wellicht dat ik dan nog wat voor je kan betekenen! 😉

Ja super fijn! Ben heel erg benieuwd. Zodra inderdaad alles is geregeld kom ik bij je terug voor de vergoeding. 
 

Dankjewel en fijn weekend!

Hoi @Boris ,

Na vandaag is de glasvezelkabel aangelegd!:) Ze zijn de afgelopen dagen veel bezig geweest omdat er ook nog storingen waren die ze moesten verhelpen. Maar alles is voor ons soepel verlopen. We wachten nu een bericht af, dat een monteur van Guidion langskomt om alles te installeren. 

Dus heel erg fijn! Eindelijk is het zo ver!

 

Reputatie 7
Badge +9

:sunglasses: Super om te horen @Georgiospaans! Wil je mij een privébericht sturen wanneer je gebruik kan maken van je verbinding? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan regelen. Ik hoor het graag van je! 

Hoi @Boris 

ik zal je een privé bericht sturen wanneer er verbinding is! Vrijdag komen ze de installatie uitvoeren. 

Hoi @Boris 

Ik heb jou 6 dagen geleden een privé bericht gestuurd. Heb je die al gelezen?

 

graag zie ik een reactie tegemoet. 
 

Groetjes Georgio

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb je zojuist een een bericht teruggestuurd @Georgiospaans! Excuus dat het wat langer heeft geduurd, maar fijn dat de verbinding helemaal gereed is. Ik ga ervoor zorgen dat we de rest, waaronder de vergoeding, ook in orde worden gemaakt. We houden contact!

Hoi @Boris 

Ik hoor graag zo snel mogelijk via het privé bericht van je wat er nu gaat gebeuren en hoe dit opgelost gaat worden. Ook hoor ik graag een reactie op m’n eerdere berichten. 
 

Groetjes Georgio 

Hoi @Boris ,

Het is weer een week geleden en ik krijg helemaal geen antwoord meer van je… Ben je ermee bezig of niet? Dan weet ik in ieder geval of ik even moet wachten of niet… ik vindt het namelijk niet prettig dat ik helemaal niks meer van je hoor. Ik heb je ook meerdere privé berichten gestuurd waar ik ook nog geen antwoord op heb gekregen. 

 

Graag hoor ik van je.

 

Groetjes Georgio

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Georgiospaans ,

Mijn welgemeende excuses! Je privéberichten leken door het valnet te zijn gevallen, maar ik heb ze zojuist gevonden. Geen zorgen; ik ben zeker nog bezig om de zaken voor je te regelen. Ik zal je per privébericht op de hoogte stellen, aangezien we daar al even contact hadden. Ik houd je op de hoogte!

Hoi @Boris 

Dank voor je bericht. Ik maakte me een beetje zorgen omdat ik niks meer hoorde. Gelukkig ben je ermee bezig. Ik wacht me privé bericht dan af. 

Groetjes Georgio 

Reputatie 1

Hoi @Boris 

Dank voor je bericht. Ik maakte me een beetje zorgen omdat ik niks meer hoorde. Gelukkig ben je ermee bezig. Ik wacht me privé bericht dan af. 

Groetjes Georgio 

Lijkt dat er meer dingen bij Boris door het valnet vallen, bij mij eigenlijk zelfde probleem en na maanden ook nog geen oplossing.

 

Ook het niet reageren op berichten e.d. is heel herkenbaar. Begint bijna te lijken op een vast werkwijze van de zijde van T-mobile.

Misschien alleen bij @Boris , Van minstens 3 andere thuis moderators en 2 mobiel koppies weet ik dat wat ze toezeggen ook nakomen.

Misschien neemt @Boris wat teveel hooi op zijn vork, dus kom op, regel alles even en maak geen nieuwe afspraken voordat je bij bent, je kan het, het zit in je en je wil het.😜😜😉😉

Hoi @Boris 

 

Het is inmiddels 6 weken geleden dat ik voor het laatst wat gehoord heb van je. Ik hoor graag de status over m’n vergoeding. Want ik vindt het nu wel erg lang duren… ik ben hier niet blij mee. 
 

Groetjes Georgio 

@Boris ??? Ik wil graag een reactie van je ontvangen over mijn vergoeding… ik wacht alweer 11 dagen 

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @Georgiospaans, ik pak dit topic nu over gezien de onnodige extra wachttijd. Boris is met vakantie en ik heb geen inzage tot jullie privégesprek, zoals het uiteraard ook hoort, kun je mij vertellen welke vergoeding afgesproken is? Dan maak ik die meteen aan zodat het op een volgende factuur verrekend wordt. Sorry voor de periode van onzekerheid en miscommunicatie. Laat ik voorop stellen dat Boris dit absoluut niet intentioneel heeft laten door sudderen, ik vrees dat dit topic ten onrechte in de vergetelheid is geraakt.

Hoi @Jason sorry ik zie nu pas je berichtje. Ik schrijf je even een privé bericht met wat ik met Boris had besproken. Alvast bedankt voor je hulp!
 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal,

Ook via deze weg wil ik publiek mijn excuses aanbieden aan @Georgiospaans. Het is nooit mijn bedoeling geweest dit langer uit te rekken dan het zich heeft voortgedaan. Ik heb Georgio zojuist telefonisch gesproken en de situatie uitgelegd en heb daarop direct een vergoeding in orde gemaakt. Ik hoop dat we hiermee de stap hebben gezet om dit verhaal af te sluiten, opdat @Georgiospaans mag genieten van z'n verbinding. Voor vragen, weet hij mij te vinden! 

Hoi @Boris ,

 

Ik heb jou een privé bericht gestuurd over de vergoeding waar we nog een afspraak over hadden staan. Zou je die kunnen beantwoorden?

 

Groetjes Georgio 

Hoi @Boris heb je mijn privé bericht gelezen?

graag zie ik een antwoord van je tegemoet.

Groetjes Georgio 

Reageer