Beantwoord

Na 8 maanden nog steeds geen glasvezel aansluiting!

  • 2 January 2021
  • 61 reacties
  • 2879 Bekeken


Toon eerste reactie

61 reacties

Hoi @Boris 

Ik heb jou 6 dagen geleden een privé bericht gestuurd. Heb je die al gelezen?

 

graag zie ik een reactie tegemoet. 
 

Groetjes Georgio

Hoi @Boris 

Bedankt voor je bericht. Ik hoop dat dit inderdaad goed nieuws blijkt te zijn! Dit heeft VWT tegen ons ook vaak gezegd… we hopen maar zo snel mogelijk op het beste! Ik hoop weer snel van je te horen met goed nieuws. 

Reputatie 7

Hoi @Georgiospaans ,

Hierbij mijn update! Ik zie dat we aan het wachten zijn op een terugkoppeling van VolkerWesselsTelekom op ons verzoek. Ik zal na het weekend opnieuw contact opnemen met onze held van de technische dienst, die er voor jou bovenop zit. Samen komen we eruit. Zoals beloofd, houd ik je ook hiervan op de hoogte. 

Reputatie 7

Kijk @Georgiospaans,

Dat biedt al perspectief! Ik begrijp dat zo’n vast contact persoon al vaak uitkomst kan bieden. Fijn dat je me op de hoogte wilt houden. Ik zie je bericht tegemoet! 

Reputatie 7

Hoi @Georgiospaans ,

We gaan hier zeker werk van maken! Momenteel zijn mijn collega’s van de technische dienst zich enorm hard aan het maken voor jouw zaak. Op deze manier proberen we zo snel mogelijk van een oplevering te voorzien. Ik zal eind van deze week met een update komen. We houden contact! 

Hoi @Boris . Dankjewel voor de informatie! Ik hoop dat Volkers Wessels snel gaat reageren. We houden contact. 

Hoi @Boris heb je mijn privé bericht gelezen?

graag zie ik een antwoord van je tegemoet.

Groetjes Georgio 

Reputatie 7

Hi @Georgiospaans ,

Thanks voor je bericht! Het lijkt dat je bericht tussen wal en schip was beland. Ik zal de kwestie direct oppakken en in orde maken. Spreek ik je verder in een privébericht? 

Hoi @Boris 

Dank voor je bericht. Ik maakte me een beetje zorgen omdat ik niks meer hoorde. Gelukkig ben je ermee bezig. Ik wacht me privé bericht dan af. 

Groetjes Georgio 

Hoi @Boris ,

Na vandaag is de glasvezelkabel aangelegd!:) Ze zijn de afgelopen dagen veel bezig geweest omdat er ook nog storingen waren die ze moesten verhelpen. Maar alles is voor ons soepel verlopen. We wachten nu een bericht af, dat een monteur van Guidion langskomt om alles te installeren. 

Dus heel erg fijn! Eindelijk is het zo ver!

 

Reputatie 7

Hi @Georgiospaans ,

Ik wilde reageren op je eerdere bericht toen jij een update kon geven. Super dat het lijntje naar VolkerWesselsTelecom nu zo kort is en dat ze direct voor je klaar staan. Ik vind het fijn als je mij op de hoogte houd. Heb je in de tussentijd vragen, laat het mij dan weten. Ik zit voor je klaar!

 

 

Reputatie 7

Hoi @Georgiospaans ,

Thanks voor je update! Fijn om te zien dat de route via de contactpersoon goed verloopt. Ik duim met je mee dat er snel een licht aan het eind van de tunnel komt. Laat je me het weten als er contact met je is opgenomen? Ondertussen zitten wij voor je klaar!

Hallo Georgiospaans,

Wat een verhaal! Dit heeft natuurlijk al veel te lang geduurd. En het lijkt mij niet dat het nu ineens snel aangelegd kan zijn. Maar misschien kan een moderator e.e.a. nog bespoedigen.

Is het dan niet zo dat het hele appartementen-complex in één keer voor glasvezel voorbereid moet worden? Zullen de kosten voor het aanleggen bij één appartement niet veel te hoog zijn?

Heb je overwogen om een T-mobile DSL of een T-mobile 4G voor thuis te nemen? (afhankelijk van de mogelijkheden op jouw adres)

Mvg. Marcel

 

Hallo Marcel,

Bedankt voor je reactie. Het is inderdaad een situatie waar we in zitten! Ons vertrouwen is helemaal weg! We hebben inderdaad ook al gekeken naar verschillende situaties om ons te helpen. Dit is hier 1 van! Ja het hele appartementen complex moet voor glasvezel voorbereid worden zei Volkers Wessels tegen ons. Dan zou er een poster in het complex komen te hangen en dan moeten we met z’n alle thuis zijn. Dat hebben ze ook gezegd dat anders de kosten te hoog zijn. Maar wij hebben nu zoveel situaties gehoord en van bedrijf naar bedrijf gestuurd dat wij het na 8 maanden niet meer geloven. Maar dit is ons eind oktober verteld en zal binnen 2 maanden plaats vinden. Vervolgens weer niks gehoord en weer eind december contact opgenomen met Volkers Wessels. Toen wij eind december mail contact hebben opgenomen met Volkers Wessels hebben ze het pas naar de TOF - group doorgestuurd. en die zal ons zo snel mogelijk aansluiten zeiden ze! Nou ik geloof er niet meer in! Dat hebben we ook gezegd tegen Volkers Wessels en daar hebben we geen reactie meer op gekregen! Via een buurman hebben we eind oktober gehoord dat ze bezig waren met een kabel aan te leggen naar het appartementen complex. Er ligt nu onder de stenen bij het appartementen complex een opgerolde kabel met ‘rol’ op de stenen geschreven… hebben we ook helemaal niks over gehoord! En weten dit dus ook niet zeker. 
 

We hebben alle verschillende internet keuzes bekeken. Maar dat was allemaal duurder en minder snelheid. Daarom hebben wij de keuze gemaakt om voor glasvezel internet te gaan! 

Groetjes Georgio

 

Reputatie 7

Ik heb je zojuist een een bericht teruggestuurd @Georgiospaans! Excuus dat het wat langer heeft geduurd, maar fijn dat de verbinding helemaal gereed is. Ik ga ervoor zorgen dat we de rest, waaronder de vergoeding, ook in orde worden gemaakt. We houden contact!

Reputatie 2

Hoi @Boris 

Dank voor je bericht. Ik maakte me een beetje zorgen omdat ik niks meer hoorde. Gelukkig ben je ermee bezig. Ik wacht me privé bericht dan af. 

Groetjes Georgio 

Lijkt dat er meer dingen bij Boris door het valnet vallen, bij mij eigenlijk zelfde probleem en na maanden ook nog geen oplossing.

 

Ook het niet reageren op berichten e.d. is heel herkenbaar. Begint bijna te lijken op een vast werkwijze van de zijde van T-mobile.

Hoi @Boris ,

Ik ben gebeld om de glasvezelkabel te komen aanleggen! De VVE is akkoord. Maandag 17 mei komen ze langs. Eindelijk na ruim een jaar lijk het dan nu echt te gaan gebeuren! 

 

 

Misschien alleen bij @Boris , Van minstens 3 andere thuis moderators en 2 mobiel koppies weet ik dat wat ze toezeggen ook nakomen.

Misschien neemt @Boris wat teveel hooi op zijn vork, dus kom op, regel alles even en maak geen nieuwe afspraken voordat je bij bent, je kan het, het zit in je en je wil het.😜😜😉😉

Hoi @Boris ik heb je net een privé bericht gestuurd. 
 

ik zie graag een reactie tegemoet.


Groetjes Georgio 

@Boris heb je mijn bericht ontvangen? Meer dan 10 dagen geleden heb ik voor het laatst een update  van je gekregen over de situatie. Is er al meer bekend??

@Boris zou je mij kunnen beantwoorden?
 

ik zie dat mijn factuur niet klopt en mijn vergoeding er niet bij zit. Ik heb je hierover een privé bericht gestuurd.

 

Reputatie 7

Hi @Georgiospaans ,

Ik zie dat je bericht volledig is gemist, waarvoor mijn welgemeende excuses. Ik spreek je graag in de DM's. We houden contact! 

Hoi @Boris. Graag gedaan. Vandaag is een meneer Ad de Vogt van t-mobile (High Rise Coördinator) langsgekomen. Die heeft ook contact met de contactpersoon van Volkers Wessels waar ik ook contact mee heb. Hij wilde even naar de verbinding kijken. Het blijkt dus dat de glasvezel voor de deur bij het appartementen complex ligt. Maar nu moet het nog naar onze woning op de 3de etage. Dat was het probleem waarom het zo lang heeft geduurd. Alle partijen liepen tegen elkaar aan die erbij betrokken waren. Want onze VVE had als punt dat er wel een aparte kabelgoot moet komen voor de glasvezelkabel. Dan was de VVE akkoord. Een extra kabelgoot kunnen ze niet realiseren zei meneer ‘Ad’. Maar ze kunnen hem er wel overheen plaatsen. Dus er zit een miscommunicatie in de manier waarop er verteld wordt hoe de kabelgoot geplaatst moest worden. Nou snapte niemand dat hoe het zat dus deze meneer heeft dit ook aan ons uitgelegd en gezegd dat die hiervoor is om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Hij heeft foto’s gemaakt van de aansluitingen in huis en buitenshuis. Wij hebben de contactgegevens van onze VVE doorgegeven aan de meneer ‘Ad’ van t-mobile. Meneer van T-mobile neemt gelijk contact op met de contactpersoon van VolkersWessels. Wij krijgen daar nog een terugkoppeling van.  

 

Reputatie 7

Hi @Georgiospaans ,

Ik wil je bedanken voor het delen van je verhaal. Ik heb je ervaring met open mond gelezen, omdat ik best geschrokken ben van de situatie. Ik wil daarbij ook mijn excuses aanbieden voor de gang van zaken en de situatie waarin je nu zit. Wij kunnen in dit geval echt alleen de hand in eigen boezem steken. 

Jouw verhaal en ons dossier komen inderdaad overeen. T-Mobile is afhankelijk van de aannemer VolkerWesselsTelecom, wie op hun beurt weer onderaannemers inhuurt om ervoor te zorgen dat de installatie van de Glasvezelverbinding wordt gerealiseerd. TOF - group is zo’n onderaannemer. Wij zien terug dat vanuit die hoek de aansluiting stokt. Niet goed, maar we weten waar het fout zit. 

Omdat wij jou ook het liefst online zien, is er vanuit onze kant een dringend verzoek op 28 december uitgestuurd, om de laatste uitrol werkzaamheden te verwezenlijken. Ik kan je verzekeren dat dit in een heldere en duidelijke taal is kenbaar gemaakt, want hoe dan ook; dit duurt te lang. Dat hiermee de oplevering in een stroomversnelling raakt, is dan ook aannemelijk. Ook wil ik kijken naar een vergoeding wanneer de oplevering is afgerond. Wij balen hier ook van. Ik wil dit moment aangrijpen om te vragen om via deze weg contact te houden. Wij houden je graag op de hoogte van de situatie. Voor vragen kan je altijd bij ons terecht. 

Reputatie 7

:sunglasses: Super om te horen @Georgiospaans! Wil je mij een privébericht sturen wanneer je gebruik kan maken van je verbinding? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan regelen. Ik hoor het graag van je! 

Hoi @Boris ik zie dat mijn factuur niet klopt en mijn vergoeding er niet bij zit. Ik heb je hierover een privé bericht gestuurd. Zou je mij bericht zo snel mogelijk kunnen beantwoorden?

 

Groetjes Georgio 

Reageer