Beantwoord

Na 8 maanden nog steeds geen glasvezel aansluiting!

  • 2 January 2021
  • 61 reacties
  • 2894 Bekeken


Toon eerste reactie

61 reacties

Reputatie 7

Hoi @Georgiospaans ,

Ik word helemaal blij van je bericht! Wat een fijn nieuws. Laat je het weten wanneer de installatie gereed is gemaakt? Wellicht dat ik dan nog wat voor je kan betekenen! 😉

Hoi @Boris,

Ik heb contact gehad met de contact persoon van volkerswessels. Ik had 2 weken geleden het VVE toestemmingsformulier voor de kabel aansluiting doorgestuurd naar de VolkersWessels contactpersoon. Ze zijn druk bezig voor me zegt die. Hij heeft het voor me doorgestuurd. Ik heb aangegeven dat die paar maanden ook niet meer uitmaken omdat wij toch een jaar al bijna wachten op de aansluiting… hij heeft vandaag tegen mij gezegd dat t-mobile contact met mij opneemt over de aansluiting… dus dat wacht ik even af. Dus ik ben benieuwd.

 

Verder zal ik met jou ook contact houden. 
 

Groetjes Georgio 
 

@Boris , hoop dat ze bij vwt wel de taal spreken die die onderaannemers spreken, zijn over het algemeen allemaal wijzen want ze komen uit het Oosten.:wink:

 

En dat is niet degenererend bedoeld, heb er eind vorig jaar mee te maken gehad doordat hun en onze werkzaamheden elkaar beten, en onderling prima opgelost zodat we geen last van elkaar hadden, werd alleen handen en voeten werk.:stuck_out_tongue_winking_eye:

@Boris ??? Ik wil graag een reactie van je ontvangen over mijn vergoeding… ik wacht alweer 11 dagen 

Reputatie 7

Hoi @Georgiospaans ,

Excuses voor de verlate reactie! Omdat ik zeker wilde weten dat de volgende update die ik je kan geven, een vrolijke is, heeft het even geduurd. Gelukkig hebben we goed nieuws! 

We hebben inmiddels antwoord gekregen van VWT met de toekenning dat de voltooiing van de aansluiting met de hoogste prioriteit wordt opgepakt. Natuurlijk blijven we de situatie volgen, maar ik vermoed dat er na het weekend meer informatie is! 

Hoi @Boris 

Ik hoor graag zo snel mogelijk via het privé bericht van je wat er nu gaat gebeuren en hoe dit opgelost gaat worden. Ook hoor ik graag een reactie op m’n eerdere berichten. 
 

Groetjes Georgio 

Hi @Georgiospaans ,

Ik wil je bedanken voor het delen van je verhaal. Ik heb je ervaring met open mond gelezen, omdat ik best geschrokken ben van de situatie. Ik wil daarbij ook mijn excuses aanbieden voor de gang van zaken en de situatie waarin je nu zit. Wij kunnen in dit geval echt alleen de hand in eigen boezem steken. 

Jouw verhaal en ons dossier komen inderdaad overeen. T-Mobile is afhankelijk van de aannemer VolkerWesselsTelecom, wie op hun beurt weer onderaannemers inhuurt om ervoor te zorgen dat de installatie van de Glasvezelverbinding wordt gerealiseerd. TOF - group is zo’n onderaannemer. Wij zien terug dat vanuit die hoek de aansluiting stokt. Niet goed, maar we weten waar het fout zit. 

Omdat wij jou ook het liefst online zien, is er vanuit onze kant een dringend verzoek op 28 december uitgestuurd, om de laatste uitrol werkzaamheden te verwezenlijken. Ik kan je verzekeren dat dit in een heldere en duidelijke taal is kenbaar gemaakt, want hoe dan ook; dit duurt te lang. Dat hiermee de oplevering in een stroomversnelling raakt, is dan ook aannemelijk. Ook wil ik kijken naar een vergoeding wanneer de oplevering is afgerond. Wij balen hier ook van. Ik wil dit moment aangrijpen om te vragen om via deze weg contact te houden. Wij houden je graag op de hoogte van de situatie. Voor vragen kan je altijd bij ons terecht. 

 

Hallo Boris,

Bedankt voor je bemoedigende reactie. Ik zie hierdoor weer na een lange tijd een lichtpuntje aankomen. Via deze manier vindt ik het erg prettig om op de hoogte gehouden te worden van de stand van zaken... Dat is ook wat ik de afgelopen maanden wel heb gemist waardoor ik het vertrouwen dat het goed komt ben kwijtgeraakt. Wanneer de oplevering is afgerond heb ik graag met u contact over de compensatie. Bedankt dat u mij via deze manier op de hoogte houdt van de verdere ontwikkelingen…

Reputatie 7

Hoi @Georgiospaans,

Daar komt dan uiteindelijk de aap uit de mouw! Fijn dat mijn collega je wel de nodige update heeft kunnen geven. Dit geeft een stuk meer duidelijkheid aan de situatie, eentje waar we nu mee aan de slag kunnen. Ik duim met je mee, in de hoop dat er snel contact wordt opgenomen. Ik hoor het graag van je!

Hoi @Jason sorry ik zie nu pas je berichtje. Ik schrijf je even een privé bericht met wat ik met Boris had besproken. Alvast bedankt voor je hulp!
 

 

Hoi @Boris 

 

Het is inmiddels 6 weken geleden dat ik voor het laatst wat gehoord heb van je. Ik hoor graag de status over m’n vergoeding. Want ik vindt het nu wel erg lang duren… ik ben hier niet blij mee. 
 

Groetjes Georgio 

Hoi @Boris inmiddels 22 dagen geleden. Ik had je nog een keer privé geschreven. Zou je me in het prive bericht kunnen laten weten wat de status is? 

Reageer