Beantwoord

Na bestelling geen bevestingsmail!

  • 31 January 2020
  • 5 reacties
  • 407 Bekeken

Reputatie 3

Enigzins  verwarrend is het niet direct ontvangen  van een bevestigingsmail na de bestelling van glasvezel.

Waarom? Op je scherm staat na bestelling het volgende:

 

Bedankt voor je bestelling!

Beste, T-Mobile Thuis is voor je besteld. Al je gegevens worden nu verwerkt en de bevestiging van je bestelling met het contract hebben we verstuurd naar @hotmail.com. Bewaar het goed, want het contract wordt eenmalig verstrekt.

Wil je de bestelstatus van je bestelling bekijken? Dit kan in My T-Mobile Thuis. Maak dan eerst een T-Mobile Thuis account aan via het linkje in de bevestigingsmail.

 

De bevestigingsmail  wordt helaas niet direct verstuurd maar pas na controle van je bestelling.

Wanneer mag je de bevestigingsmail  verwachten volgens bovenstaand bericht? Toch zeker direct en niet nadat je bestelling is gecontroleerd!

Voor mij als nieuwe  klant van t- mobile was dit verwarrend, mee eens?

icon

Beste antwoord door Sander 3 February 2020, 16:11

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hey @WJ4IoT 

Een bevestigingsmail dien je gewoon na het plaatsen van je bestelling te ontvangen, het kan zijn dat er wat vertraging optreedt maar het is een geautomatiseerde email dus volgens mij loopt niemand je bestelling na tenzij er in het geautomatiseerde proces wat punten zijn waar op wordt gelet. Als je de mail nog niet hebt wil je dan eens in je spam box kijken  of anders even wachten tot morgen. Indien je hem dan nog niet hebt last het dan weten.

Reputatie 3

@Waqqas Dank voor je reactie. Ik neem overigens aan dat je dit proces niet kent en daarom je antwoord  alle varaties maar opsomt, de SPAM opmerking is/was natuurlijk wel zeer relevant. Het gaat er natuurlijk meer om welke variatie mag worden verwacht als je leest: de bevestiging van je bestelling met het contract hebben we verstuurd naar @hotmail.com. Toen deze bevestigingsmail uitbleef was mijn (bij nader inzien een onrechte aanname) dat het bestelproces was mislukt en vanwege de deadline heb ik deze nogmaals opgestart. Van deze bestelling (de eerste kwam na circa 12 uur) heb ik ( gelukkig) nog geen bevestigingsmail ontvangen wat weer overeenkomt met de status van deze bestelling en wat tevens mijn eerdere aanname/conclusie aannemelijk maakt; je ontvangt pas een bevestigingsmail nadat je bestelling  is gecontroleerd.

 

 

Reputatie 7
Badge +15

Hey @WJ4IoT 

Ik heb dit nog nooit gehoord, misschien dat de moderators je Hier bij uitleg kunnen geven, ze reageren binnen de 24/48 uur.

Reputatie 3

Ongetwijfeld  met het advies de helpdesk  te bellen wat helaas geen goede optie voor mij nu is omdat het bellen naar een helpdesk (welke dan ook) vanuit het buitenland (lees niet de EU) geen verstandige optie is.

Reputatie 7

Hoi @WJ4IoT

 

Graag geef ik tekst en uitleg! Er is geen handmatige controle bij een nieuwe aanvraag. Wél is er een controle. Zo pauzeren we bijvoorbeeld een aanvraag als er al een aanvraag loopt. In jouw geval bij je tweede aanvraag dus. Daar ontvang je geen automatische e-mail van, omdat er al een aanvraag staat. Zo zijn er nog een aantal checks die een aanvraag (tijdelijk!) op pauze kunnen zetten. Het kan zijn dat deze checks in jouw situatie voor de vertraging hebben gezorgd. We nemen in andere situaties vaak persoonlijk contact op om de aanvraag glad te strijken. Ik heb voor de zekerheid jouw aanvraag nogmaals per e-mail verzonden. 

 

Dan wil ik je hartelijk bedanken voor je aanvraag en alvast welkom heten bij Thuis en de Community! 

 

 

Reageer