Beantwoord

na bijna 2 maanden nog steeds geen glasvezel aansluiting!

  • 21 May 2022
  • 3 reacties
  • 133 Bekeken

begin april had ik die glasvezel deal besteld en toen hoorde ik niks meer voor een tijdje, en toen opeens werd ik gebeld na 2 weken om een afspraak te maken. Persoon zou om 8-10 uur in de ochtend komen maar hij kwam om 4/5 uur smiddags, toen had hij foto’s gemaakt en dat was het. blijkbaar zou hij een afspraak maken voor mij maar tot nu toe NIKS gehoord. En als ik naar guidion bel dan nemen ze niet eens op! Nou zelf gebeld naar T-Mobile en die zeggen dat ze het gaan navragen maar weer Niks van ze gehoord. Als dit zo door gaat dan wil ik gewoon alles afzeggen.

icon

Beste antwoord door Lisa 22 May 2022, 15:50

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7

Hi @Wapixel, merci dat je hier zo helder de situatie schetst! Ik had heel graag een andere ervaring gelezen. Excuses dat je momenteel niet weet waar je aan toe bent. Zojuist wilde ik dan ook een kijkje nemen achter de schermen om je hierbij te helpen, maar aan de hand van jouw e-mailadres kom ik niet op je abonnement uit. Zou je mij een privébericht kunnen sturen (door op mijn naam te klikken) met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Dan zoek ik graag uit hoe de vork in de steel zit en ga ik dit voor je chasen! 💪

Zojuist een bericht gestuurd 👍💪

Reputatie 7

Hi @Wapixel, ik wil je graag laten weten dat ik je vandaag van een heldere status update heb voorzien in een privébericht! Het duurde even voordat ik deze inhoud binnenkreeg, maar ik hoop dat je nu weet waar je aan toe bent. Stel gerust nog andere vragen als je die hebt, want dan ga ik daar ook met liefde achteraan!