Beantwoord

Na de aanvraag alsnog overstapservice aanvragen

  • 8 December 2017
  • 9 reacties
  • 398 Bekeken

Ik heb een bestelling gedaan voor T-mobile thuis.
Als ik inlog vind ik nergens de optie voor de overstapservice.

En nu?

Jasper
icon

Beste antwoord door Sander 11 December 2017, 15:57

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Babs254 

Dit is een meer completer lijstje met providers die de overstapservice aanbieden :

Breedband Helmond, Budget Alles-in-1, Caiway, DELTA Fiber Nederland, Freedom, Glasnet, Kabeltelevisie Noord-Oost Friesland, KPN, MTTM, Multifiber, Netvisit (Kabelnet Veendam), Online, Onvi, Plinq, RapidXS, Qonnected, Solcon, Stichting Kabeltelevisie Pijnacker, Tele2, T-Mobile Thuis, TriNed, XS4ALL, Youfone en Ziggo.

Bij gebruik van de overstapservice hanteren alle providers een opzegtermijn van een maand.

Bij een aanvraag zonder overstapservice duurt het ongeveer 2 weken.

Je kan alles over de overstap service hier terug lezen.

Wanneer is de Overstapservice niet mogelijk
Is jouw huidige aanbieder KPN, Telfort, Tele2, XS4ALL, Ziggo, Online, NLE of PlinQ? Geen probleem, we regelen een zorgeloze overstap voor je.

Vind je jouw huidige aanbieder niet in dit rijtje terug? Dan biedt deze geen Overstapservice aan. Dit betekent ook dat wij niet jouw abonnement kunnen opzeggen, Dit zul je zelf moeten doen.

Wel een beetje raar dan. Ik had op 11 maart een abonnement aangevraagd. Volgens de winkel kon dit in week 12. Dit bleek achteraf niet waar te zijn, maar goed. Ook werd mij verteld dat ik de overstap service niet kon gebruiken omdat ik kabel van ziggo had. Nu zie ik in dit bericht toch wat anders staan. Ik vind dat het bij jullie allemaal wel raar verloopt. Krijg er nu al een beetje spijt van dat ik gekozen heb voor overstappen.

Reputatie 7

Hoi @Bluespromotor,

Je mag mij een privébericht sturen! 😁 Ik kan je niks beloven, maar ik kijk graag mee wat ik voor je kan betekenen met de Overstapservice aanvraag. 

Reputatie 1

Hoi Sander,

Ik ben de overstap service ook vergeten aan te vinken. Kan ik jou ook een privé bericht sturen met de gegevens?

Reputatie 7
Hoi Richard_86,

Ik zie dat je jouw vraag in drie topics hebt gesteld. Dat is natuurlijk wat veel. Dit topic bevat het antwoord op jouw vraag.
Reputatie 7
Je kan alles over de overstap service hier terug lezen.

Wanneer is de Overstapservice niet mogelijk
Is jouw huidige aanbieder KPN, Telfort, Tele2, XS4ALL, Ziggo, Online, NLE of PlinQ? Geen probleem, we regelen een zorgeloze overstap voor je.

Vind je jouw huidige aanbieder niet in dit rijtje terug? Dan biedt deze geen Overstapservice aan. Dit betekent ook dat wij niet jouw abonnement kunnen opzeggen, Dit zul je zelf moeten doen.
Ik heb ook een bestelling gedaan voor T-mobile thuis.
En ook ik vind nergens de optie voor de overstapservice.
Kunt u mij ook helpen?
Reputatie 7
Volgens mij gaat het helemaal goedkomen. Laat je hier weten of het gelukt is? 🙂
Reputatie 7
Hoi JasperKoebrugge,

Welkom bij Thuis! Je kunt de overstapservice bij de aanvraag aanvinken. Als je dat niet hebt gedaan, dan kan dat alsnog binnen een week na de aanvraag. Je bent dus nog net op tijd! Kun je mij een privébericht sturen met je postcode, huisnummer, de laatste vier cijfers van je banknummer?

Geef ook gelijk de volgende informatie mee:
* Je huidige aanbieder
* Het contractnummer
* Je telefoonnummer
* De achternaam op het contract van je huidige aanbieder

Wil je meer informatie over de overstapservice dan is dit topic erg informatief: De overstapservice: hoe en wat.

Reageer