Beantwoord

Na installatie geen internet

  • 16 October 2018
  • 1 reactie
  • 932 Bekeken

Modem en installatie zijn in orde maar er is sinds vanmiddag geen internet meer. Modem al opnieuw opgestart maar nog steeds niet. Woon in Den Bosch.
icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 19 October 2018, 10:34

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +5
Hoi @vanLeon, wat fijn dat de installatie goed is gegaan! Sorry voor mijn verlate reactie. Ik begrijp dat je een aantal dagen geleden geen internet had. Is dit ondertussen opgelost? Zo niet, weet dat ik dan voor jou klaar sta. Heb je het modem al eens een harde reset gegeven? Hoe je dit precies doet, lees je hier. Mocht dit de oplossing niet zijn, stuur mij dan een privébericht met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Ik kijk dan met alle liefde mee!

Reageer