Na monteur en wisseling geen internet :(

  • 1 June 2023
  • 6 reacties
  • 143 Bekeken

Vandaag is er monteur van Gideon geweest om mij te wisselen van kpn naar tmobile. 

Hij heeft de doos uitgepakt en het kastje opgehangen, na de melding “nee man, geen licht” heeft z'n spullen gepakt en is weggegaan vooraf nog ff aangegeven dat het zaakje binnen drie werkdagen werkt.?? Niet dus. 

Het LOS lampje knippert nog steeds vrolijk rood. Kunnen jullie er voor zorgen dat de aansluiting geregeld wordt, ik overweeg namelijk om de hele boel te annuleren.

 

Kunnen jullie er zorg voor dragen dat het vandaag nog werkt?

 

Hoor het graag. 

 

Rich

Tommie van Odido 10 maanden geleden

Hi @Richard070, welkom op onze Community!

Ik ben direct voor je gaan kijken. Ik zie dat de monteur dit heeft doorgezet naar de netwerkbeheerder. Zij gaan dit spoedig oppakken. De monteur heeft de situatie uitgelegd en gezegd dat het binnen drie werkdagen afgehandeld wordt. Op dit moment kan ik alleen maar afwachten tot het ticket is opgepakt door de netwerkbeheerder. Weet dat we hard voor je aan de slag gaan om je zo snel mogelijk online te krijgen! 

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Richard070, welkom op onze Community!

Ik ben direct voor je gaan kijken. Ik zie dat de monteur dit heeft doorgezet naar de netwerkbeheerder. Zij gaan dit spoedig oppakken. De monteur heeft de situatie uitgelegd en gezegd dat het binnen drie werkdagen afgehandeld wordt. Op dit moment kan ik alleen maar afwachten tot het ticket is opgepakt door de netwerkbeheerder. Weet dat we hard voor je aan de slag gaan om je zo snel mogelijk online te krijgen! 

Beste Tommie,

PB gestuurd...

Beste Tommie, 

 

Monteur had mij gebeld. Ik was niet thuis en onderweg. 

Hij zei ik ben nu in de wijkcentrale bezig. Uiteindelijk had ik internet wat mijn vrouw aangaf, want die was wel thuis. Alleen is de monteur niet binnen geweest in huis en hij heeft de snelheid niet getest. Deze snelheid en stabiliteit is echt niet goed en ver beneden maat. 

 

De monteur mag weer terug komen en het deze keer aub goed in orde maken. Ik kan online zijn met m'n mobiel en voor de rest kan ik niks... Er wordt geen snelheid gehaald. Hiervoor had ik KPN en dat ging best wel als een trein. Ik heb altijd Wi-Fi en ik gebruik Deco M5…

 

Kunt u een call maken en dit nu aub zsm oplossen?

De technische dienst mag mij ook bellen morgen als ik thuis ben, dan kan het misschien op afstand gefixt worden?

 

Hoor van u. Dank u wel alweer alvast voor de hulp, want behulpzaam zijn jullie wel en vriendelijk ook :) 

Gaat bovenstaande en dan met name m'n snelheid nog lukken en komt er een oplossing?
Dank u 🙂

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Richard070, erg fijn om te horen dat er zo snel een monteur kon komen!

Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, hebben we meer informatie nodig. Deze informatie is nodig om een onderzoek te starten voor het achterhalen van eventuele problemen met de internetverbinding. Zou je voor mij een aantal testen kunnen doen? Dan kan ik het namelijk doorzetten naar onze techneuten! Zij gaan dan direct voor je aan de slag om de verbinding te verbeteren. Alvast bedankt!

 

De instructies hiervoor vind je op onze website.

Volg alle stappen alsjeblieft zorgvuldig, graag de screenshots in het topic delen in plaats van naar onze e-mail. Een aanvraag met ontbrekende stappen kunnen we niet in behandeling nemen.

Beste Tommie,

Dank voor je bericht terug en sorry voor de late reactie.
Ik ga jouw advies z.s.m uitvoeren en jou laten weten in het topic.
Ik kom hier z.s.m. op terug. Nogmaals dank!

Groet, R

Reageer