Beantwoord

Na verhuizing 5 weken geen internet en tv

  • 17 January 2022
  • 1 reactie
  • 49 Bekeken

  • is aangemoedigd
  • 0 reacties

Wij zijn 10 december verhuist, wij hebben een maand daarvoor de verhuizing doorgegeven, maar wij hebben nog steeds geen internet.

Wij werken allebei thuis en wij hebben 3 kinderen, dit is niet te doen. We worden zelf over niets op de hoogte gehouden, we moeten overal zelf achteraan.

We worden van het kastje naar de muur gestuurd door T-Mobile en VolkerWessels. Wanneer wordt dit nou eens opgelost? Gewoon partijen die direct met elkaar schakelen en de klant doelgericht helpen.

icon

Beste antwoord door Boris 18 January 2022, 11:28

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7

Hi @RT87 ,

Dank voor je bericht en welkom op de Community. Om direct met de deur in huis te vallen, wil ik je graag kenbaar maken dat je vorige nickname niet in lijn is met de Huisregels: 

 Ik heb daarop deze gewijzigd. Ook heb ik direct meegekeken naar de situatie omtrent de verhuizing en zie ik dat er vanuit het onderzoek wat er liep gisteren een nieuwe aansturing is gedaan om de installatie af te ronden en is de aanvraag opnieuw ingelegd. Met deze aansturing zal VolkerWessels opnieuw contact met je moeten opnemen, zodat we de installatie en daarbij de verhuizing kunnen afronden. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak! Wil je ons laten weten als er contact is geweest? We horen het graag!