Beantwoord

Netwerk - geen diensten


Bij werkt er helemaal niets meer !!
icon

Beste antwoord door Sander 12 May 2018, 18:43

Bekijk origineel

11 reacties

Hier ook niet sinds vanmiddag om 13:00 uur 4207pv gorinchem
Reputatie 7
Hi all,

Goed nieuws: De verstoring van vanmiddag lijkt nu verholpen te zijn. Een herstart van het modem en de TV Box zou de diensten bij jou moeten herstellen! Zie hier het topic waar we je op de hoogte houden: TV Box geeft foutmelding.
Fijn dat er veel werk wordt verzet om het euvel te verhelpen. Maar nog steeds geen internet Sander
Reputatie 7
Helaas is er nog steeds een storing gaande....
De regio waar Internet nog achterwege blijft, is 42xx. Dit is Gorinchem, maar ook Meerkerk en Tienhoven.
Reputatie 2
3081 HX lag er ook uit (telefoon èn internet) maar doet sinds een paar uur weer
KLACHT TMOBILE THUIS IS EEN DRAMA VANAF 4 MEI AL



Storingen bij T Mobile thuis.

Vanaf 4 mei hebben wij 24 uur lang tot 5 mei geen tv ontvangen en internet,
na een reset van de klantenservice was de storing verholpen met als resultaat geen wifi meer.

5 mei opnieuw gebeld en de back office moest dit maar oplossen de mensen van de klantenservice hebben geen of te weinig bevoegdheden om dit op te lossen. advies reset het modem nogmaals en binnen 24 uur wordt u gebeld.

6 Mei weer gebeld nog geen wifi internet is slecht back office heeft het druk en nog steeds geen actie ondernomen.

7 mei einde dag wederom gebeld medewerker van de klantenservice wilt weer van allerlei testen uitvoeren en ziet geen opdracht bon voor de back office staan. deze medewerker komt tot de zelfde conclusie we hebben geen wifi of internet. ook deze medewerker belooft verbetering en maakt een ticket aan voor de back office.

vandaag 12 mei situatie ongewijzigd !!! geen internet en nu ook geen TV meer t mobile laat ons gewoon zitten met ons probleem. als oplossing geven ze ons een credit nota voor het internet thuis die krijgen we nu 1 maand gratis. NOU GOEDE OPLOSSING ZONDER INTERNET DAT BINNEN KOMT OP ONS ADRES.

resultaat toren hoge data kosten op ons mobiele abonnement en nog steeds geen oplossing.

voor ons staat de 22 van deze maand een verhuizing gepland van T-Mobile Thuis naar een andere glasvezel aanbieder waarvan ik nu al weet dat dit beter wordt.

met alle ervaringen met t mobile overweeg ik nu een juridische claim in te dienen en mijn andere abonnementen ook op te zeggen.

de organisatie is naar mijn inziens niet kundig genoeg bij problemen en vooral niet klant gericht in het zoeken naar een oplossing.


Edwin Amse
Ik hoop niet dat ik een vergelijkbare situatie gaat krijgen Edwin...werkt hier ook nog steeds niet😡
Reputatie 7
Hi Edwin, excuses voor de overlast! Ik zie gelukkig dat er vandaag een monteur van ons langs is geweest en dat de Wifi weer is hersteld, klopt dat? Ik ga de kosten voor de periode waarin je geen gebruik hebt kunnen maken van je internetverbinding direct voor je vergoeden! Als je nog problemen ervaart laat het dan zeker weten, dan kijk ik meteen met je mee!

@beviolet1969 Ik zie dat ook bij jou alles inmiddels weer als een zonnetje werkt! Mocht je toch nog ergens tegenaan lopen laat het dan zeker weten!
Reputatie 2

Zelfs via de community is het moeilijk iemand of natmaak te bereiken. Sinds 2 maanden geleden maar gestopt met klagen want dat helpt toch niet. Heb nu al weer 15 keer het modem moeten resetten , de tv ontvanger 2 keer zoveel . Met deze tijd zelfs naar een ander adres gegaan om internet te hebben voor schoolwerk van mijn kinderen. 
Bij klagen en meerdere monteurs zelfs dan is er geen vriendelijkheid van tmobile . Voor diegene die dit leest , ik heb nog even te gaan helaas maar als jij bedenkt over aanbieder. Neem NOOIT tmobile thuis. Je bent slecht een nummer en inkomsten bron. Ze durven niet eens te bellen als ik daarom vroeg. 

@vinnie73 Nou dat bellen durven ze wel, alleen beloven die gasten op de klantenservice van alles maar hebben ze allemaal op een echte uitzondering na allemaal last van alzheimer, men vergeet het gewoon of nog erger, men denkt die heb ik weer even tevreden klaar, de volgende keer dat die belt krijg ik hem toch niet aan de lijn.

De mods hier op het forum doen over het algemeen een stapje of 2 meer, maar zijn ook aan bepaalde regels gebonden, en dit is en blijft een klant helpt klant forum en als het nodig is komen de mods erbij om te ondersteunen, dus hier moet je geen snelheid verwachten, wel de oplossing in de meeste gevallen.

Reputatie 7

Hey @vinnie73,

Erg jammer om te lezen dat je overstap tot nu toe met horten en stoten is verlopen. :disappointed: Gelukkig is er licht aan het einde van de tunnel! Wanneer ik naar je gegevens kijk dan zie ik dat komende woensdag (6 mei) de oplevering gepland staat. Vanaf die datum kun je na de installatie genieten van je T-Mobile Thuis pakket. Één dezer dagen ontvang je netjes het installatiepakket per post. Mijn oprechte excuses dat je oplevering vertraging heeft opgelopen. Het einde is in zicht! Laat je ons weten hoe de installatie is verlopen? Bedankt voor je tomeloze geduld in deze. 

Reageer