-
-
is een Master Poster
-
11 reacties
Goedendag,
Een netwerk migratie aangevraagd (op advies van een klantenservice medewerker, ik belde voor een verlenging) Tot nu toe al jaren een tevreden gebruiken, met de huidige apparatuur (Draytek).
Gisteren een monteur geweest om de nieuwe hardware aan te sluiten, helaas werkt het nog niet. Hij heeft alles weer terug gezet naar de Draytek modem.
Hij vroeg wel waarom ik niet het nieuwere T-54 modem heb gekregen, dus bij deze de vraag, waarom heb ik niet de nieuwere T-54 modem ontvangen?
Hi @Karlok, goed dat je dit aankaart. Ik ben er meteen voor je ingedoken. Ik zie dat de migratie niet helemaal vlekkeloos is verlopen en op de nieuwe verbinding van ODF geen licht te zien is. Daarom is alles op de lijn van WBA weer aangesloten voor de tussentijd. De monteur heeft hiervoor een ticket aangemaakt en staat nog open. Je hebt de T-50 in ontvangst genomen, de T-54 wordt op dit moment alleen geleverd aan nieuwe klanten. Dit heeft te maken met het voorraadbeheer van de modems. Zodra er meer informatie is over de migratie, wordt er zo spoedig mogelijk contact opgezocht!
Bekijk origineel