Netwerk migratie en niet nieuwste modem.

  • 20 March 2023
  • 9 reacties
  • 176 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Master Poster
  • 13 reacties

Goedendag,

 

Een netwerk migratie aangevraagd (op advies van een klantenservice medewerker, ik belde voor een verlenging) Tot nu toe al jaren een tevreden gebruiken, met de huidige apparatuur (Draytek). 

Gisteren een monteur geweest om de nieuwe hardware aan te sluiten, helaas werkt het nog niet. Hij heeft alles weer terug gezet naar de Draytek modem.

Hij vroeg wel waarom ik niet het nieuwere T-54 modem heb gekregen, dus bij deze de vraag, waarom heb ik niet de nieuwere T-54 modem ontvangen?

Tommie van Odido 1 jaar geleden

Hi @Karlok, goed dat je dit aankaart. Ik ben er meteen voor je ingedoken. Ik zie dat de migratie niet helemaal vlekkeloos is verlopen en op de nieuwe verbinding van ODF geen licht te zien is. Daarom is alles op de lijn van WBA weer aangesloten voor de tussentijd. De monteur heeft hiervoor een ticket aangemaakt en staat nog open. Je hebt de T-50 in ontvangst genomen, de T-54 wordt op dit moment alleen geleverd aan nieuwe klanten. Dit heeft te maken met het voorraadbeheer van de modems. Zodra er meer informatie is over de migratie, wordt er zo spoedig mogelijk contact opgezocht! 

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Karlok, goed dat je dit aankaart. Ik ben er meteen voor je ingedoken. Ik zie dat de migratie niet helemaal vlekkeloos is verlopen en op de nieuwe verbinding van ODF geen licht te zien is. Daarom is alles op de lijn van WBA weer aangesloten voor de tussentijd. De monteur heeft hiervoor een ticket aangemaakt en staat nog open. Je hebt de T-50 in ontvangst genomen, de T-54 wordt op dit moment alleen geleverd aan nieuwe klanten. Dit heeft te maken met het voorraadbeheer van de modems. Zodra er meer informatie is over de migratie, wordt er zo spoedig mogelijk contact opgezocht! 

Reputatie 1

Bedankt voor je reactie. Ik wacht nog steeds op antwoord. En waarom gunnen jullie trouwe klanten niet de nieuwste modem dan?

Reputatie 1

Hoi,

Volgens mij is het anwoord wel gegeven want dit staat in het anwoord van Tommie.

de T-54 wordt op dit moment alleen geleverd aan nieuwe klanten. Dit heeft te maken met het voorraadbeheer van de modems.

Des

Reputatie 1

Hoi,

 

Het antwoord is gegeven inderdaad. Mijn vraag is nu dan. Waarom een nieuwe klant wel dan. Die kan je dan toch ook een T-50 geven? Is de voorraad des te sneller op. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Karlok, uiteindelijk wordt ook de T-54 uitgegeven aan onze bestaande klanten. Het is niet zo zeer dat de T-50 op moeten zijn. De voorraad van de T-54 wordt bepaald door het aantal nieuwe klanten, daardoor kunnen we op dit moment de T-54 nog niet uitgeven aan onze bestaande klanten. In de toekomst zullen ook andere modellen uitkomen, hier kan ik alleen nog niks over kwijt! Als je verder nog vragen hebt, stel ze gerust. 

Reputatie 1

We zijn inmiddels een week verder en nog geen bericht over de migratie mogen ontvangen. 

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Karlok, ik zie dat wij op 23-03 KPN NetwerkNL hebben aangestuurd. Heb jij niks vernomen? Ik heb mijn collega's meteen gevraagd om hier achteraan te gaan en KPN te laten weten dat er dringend contact nodig is. Het kan trouwens zijn dat KPN NetwerkNL contact opneemt via een anoniem nummer. Alvast bedankt voor je geduld!

Reputatie 1

Inmiddels een afspraak link ontvangen van Guidion. 

Reputatie 1

Inmiddels is de monteur afgelopen zaterdag geweest. Alleen jammer dat de netwerk migratie zo moeizaam is verlopen. Maandag na installatie moest ik weer bellen omdat vast telefoon niet werkte. 
 

 

Reageer