Beantwoord

NIET bereikbaar

  • 12 June 2019
  • 9 reacties
  • 349 Bekeken

Hallo, ik heb glasvezel aangevraagd.
Niet binnen gekregen en jullie NIET te breiken.
Belachelijk.
Bel me
icon

Beste antwoord door Sander 12 June 2019, 20:16

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 4
Hallo @Headset,

T-Mobile had helaas problemen met de leveringen van de installatiepakketten. Dit zou inmiddels opgelost moeten zijn.

Heb je al een afspraak ingepland of een track and trace code voor je pakket ontvangen en wanneer heb jij T-Mobile Thuis aangevraagd? Uit mijn ervaring is het de afgelopen dagen inderdaad veel drukker, ik gok door de actieweken.
Morgen zou de installateur komen.
Ik probeer af te bellen maar na 4x 15 min. in de wacht opgegeven.
Heb ook bericht gestuurd.
Pakket is nog niet binnen en ook geen T&T gekregen.
Reputatie 4
@Headset

Het kan makkelijk voorkomen dat je lang in de wachtrij staat, soms tot een half uur. 's ochtends na openingstijd is het het rustigst en word je bij T-Mobile vrijwel direct opgenomen. Misschien lukt dat morgenochtend?

Ik raad je aan de monteursafspraak in dit geval zoveel mogelijk via T-Mobile te regelen. Er kan een kans aanwezig zijn dat Guidion anders door hun drukke agenda je nieuwe afspraak een behoorlijke tijd later plannen.
Hoi Bjarn,
Fijn dat je mij te woord staat maar je snapt natuurlijk ook dat ik hier niets mee kan.
Reputatie 4
Misschien dat @Sander of een andere moderator wat kan doen voor je 🙂
Reputatie 7
Badge +3
De moderators lopen regelmatig alle topics langs en reageren zo nodig!

@Headset Wellicht is de chat op de T-Mobile site een optie, de wachttijd wordt daar ook aangegeven. Mijn ervaring is dat dit vrij snel gaat.
Reputatie 7
Hi @Headset,
Kijk nu op My T-Mobile Thuis! Daar staat nu jouw track and trace code. De pakketten zijn vrij scherp ingepland, maar ik ga er vanuit dat het op tijd voor de monteursafspraak is. Fingers crossed!
Hoi Sander,
Het betreft een nieuw adres waar niemand woont dus de afspraak was hier op afgestemd. Ik zal er nu niet zijn. Ik heb deze via een bericht 48h vooraf afgemeld maar dat komt bij jullie niet door denk ik.
Ik zie het pakket wel verschijnen en de afspraak moet opnieuw ingepland worden. Hoe dit gaat is mij niet duidelijk want ik krijg hier geen contact met jullie over.
Wellicht kan jij hier iets in betekenen.
Er moet dus een nieuwe afspraak ingepland worden.
Ik hoor graag van jullie.
MVG
Enver Loke
Reputatie 7
Hoi Enver @Headset,

Als de afspraak geen doorgang kan vinden, dan is het fijn als je ‘m afmeldt! Er zijn veel mensen die graag een monteur zien, dus dan kan hij/zij langs iemand anders. Je kunt de afspraak verzetten bij Guidion op 088-2000151. Ze zijn tot 21:00 bereikbaar. Mocht je het pakket niet kunnen aannemen dan wordt deze naar een afhaallocatie verzonden.

Reageer