Beantwoord

Nieuw abbonement aanpassen voor ingang van het contract

  • 25 March 2023
  • 3 reacties
  • 67 Bekeken

Hallo,

 

ik heb afgelopen week glasvezel internet besteld met 400mbit maar wil eigenlijk wel graag gigabit uitproberen gezien dit de eerste 8 maanden even duur is. Mijn contract gaat pas volgende maand in. 
 

Is de bestelling nog aan te passen? 
(want ik begrijp dat je na ingang van het contract de welkoms aanbieding verliest bij het verhogen van de snelheid en wil deze graag behouden)

 

groeten,

Tijmen

icon

Beste antwoord door Waqqas 25 March 2023, 15:52

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @BadEendt 

Je zou het contract misschien kunnen laten annuleren en dan opnieuw een bestelling plaatsen, de GoGoGo deals zijn er nog t/m 2 april.

Is zeker een optie. Ik hoop alleen eigenlijk dat iemand van de klantenservice het even wil om zetten.
Echter zijn die via de chat en telefonisch niet bereikbaar dus dacht dan probeer het even via het forum.

Reputatie 7
Badge +15

@BadEendt

[25-03-2023] Momenteel is onze telefonische klantenservice niet bereikbaar. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen, excuses voor het ongemak! Je vraag kun je ook altijd hier stellen of via onze Facebook- én Twitterpagina. We helpen je graag!

Een antwoord via de social media kanalen kan ook wat langer duren wegens drukte.

Reageer