Beantwoord

Nieuw huis, nieuwe klant; wanneer krijg ik het installatiepakket?

  • 23 July 2018
  • 3 reacties
  • 928 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 14 reacties
Hallo!

Wij gaan binnenkort verhuizen en willen gelijk van de gelegenheid gebruik maken om over te stappen naar T-mobile Thuis. Ik wil dit graag op tijd bestellen zodat wij internet heb zodra wij in ons nieuwe huisje zitten. Dit zal half september zijn.

Maar als ik nu bestel, wordt er dan al meteen een installatiepakket verstuurd? Of neemt de monteur alles mee? Ik wil liever niet dat de huidige bewoners deze ontvangen. En ik kan natuurlijk niet mijn huidige adres opgeven omdat ik niet hier de aansluiting wil.

Het gaat om een glasvezelaansluiting.


Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Brian 26 July 2018, 12:09

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hi Apipa, altijd spannend verhuizen! 🙂 Ik geef je graag meer duidelijkheid! Bij je bestelling kan je een wensdatum opgeven waarop je aangesloten wil worden. Wij doen altijd ons uiterste best om je dan ook op deze datum aan te sluiten. Als je vroeg genoeg bent dan moet dat zeker lukken, we hebben dan genoeg tijd om een monteur in te plannen! Bij Glasvezel komt er een monteur van ons langs om het modem voor je aan te sluiten. Een aantal dagen daarvoor ontvang je dan alvast het installatiepakket zodat de monteur meteen aan de slag kan. Dus stel dat je als wensdatum 15 september opgeeft, dan zal je in die week daarvoor het installatiepakket ontvangen en onze installatiepartner Guidion neemt dan nog telefonisch contact met je op om een afspraak te maken voor de 15de.

In dit topic kan je alles nog eens op je gemakje nalezen. Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust en alvast veel succes met de verhuizing! 🙂
Hi Apipa, altijd spannend verhuizen! 🙂 Ik geef je graag meer duidelijkheid! Bij je bestelling kan je een wensdatum opgeven waarop je aangesloten wil worden. Wij doen altijd ons uiterste best om je dan ook op deze datum aan te sluiten. Als je ver in het voren bent dan moet dat zeker lukken, we hebben dan genoeg tijd om een monteur in te plannen! Bij Glasvezel komt er een monteur van ons langs om de modem voor je aan te sluiten. Een aantal dagen daarvoor ontvang je dan alvast het installatiepakket zodat de monteur meteen aan de slag kan. Dus stel dat je als wensdatum 15 september opgeeft, dan zal je in die week daarvoor het installatiepakket ontvangen en onze installatiepartner Guidion neemt dan nog telefonisch contact met je op om een afspraak te maken voor de 15de.

In dit topic kan je alles nog eens op je gemakje nalezen. Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust en alvast veel succes met de verhuizing! :)


Dank voor je antwoord Brian. Dat is anders dan mij telefonisch verteld is. De vrouw aan de telefoon vertelde mij dat ik het pakket vanaf de afgesproken datum zou ontvangen.

Kan het pakket ook naar een ander adres worden gestuurd, of geeft dit te veel ruis op het proces?
Reputatie 4
Hi @Apipa

Goede vraag! Mijn collega Brian heeft helemaal gelijk. Het installatiepakket ontvang je inderdaad een aantal werkdagen van te voren. Je ontvangt ook nog een track en trace code per e-mail, zodat je precies in de gaten kunt houden waar jouw pakketje zich bevind! Da's nog eens handig.

Het pakketje kan niet naar een ander adres gestuurd worden. Mocht je op het bezorgmoment niet thuis zijn, dan is dat geen enkel probleem. Het installatiepakket wordt dan opnieuw bezorgd op een ander moment. Ook hierover zul je op de hoogte gehouden worden via een track en trace code. Mocht je de tweede keer nog niet in de gelegenheid zijn, dan wordt hij voor je bezorgd bij een PostNL punt, zodat je hem op kunt halen wanneer dit voor jou het beste uitkomt. ☺️

Mocht je nog andere brandende vragen hebben, stel ze gerust!

Reageer