Beantwoord

Nieuwe aanvraag: voordeel op FOX en overstapservice?

  • 12 December 2017
  • 1 reactie
  • 120 Bekeken

Hallo,

Momenteel ben ik klant bij een andere provider. Daar neem ik af: televisie, internet en 2 sim-only abonnementen.

Nu ben ik geïnteresseerd om het Thuis pakket (televisie + internet) en 2 sim-only abonnementen af te nemen bij jullie.

Als ik het thuis pakket wil bestellen wordt gevraagd i.v.m. korting en eredivisie live of ik al T-Mobile mobiel heb. Dat is nog niet het geval. Bestaat er een mogelijkheid dat ik dit complete pakket kan afnemen waardoor de kortingen ook meteen van kracht zijn? En jullie hanteren ook een overstap service waardoor jullie alles stopzetten bij mijn huidige provider?
icon

Beste antwoord door Brian 14 December 2017, 16:37

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hi JelleVis, goed om te horen dat je overweegt om klant bij ons te worden! Wanneer je Internet + TV en een Mobiel abonnement bij ons afneemt dan wordt de Thuis + Mobiel Voordeel automatisch toegekend zodra beide abonnementen van start zijn gegaan! Voowaarde is wel dat beide abonnement ook op hetzelfde adres staan. Je vindt hier meer informatie over op onze website.

Voor Mobiel bieden we nummerbehoud aan, hiermee kan je je 06-nummer meenemen en wij zeggen dan het abonnement bij je huidige provider op. Zo betaal je nooit dubbel!
Voor Thuis bieden we de Overstapservice. Hier zijn KPN, Telfort, Tele2, XS4ALL, Ziggo, Online, NLE en PlinQ bij aangesloten. Maak je gebruik van een andere provider? Dan kan je zelf bij je provider opzeggen. Om het makkelijk te maken hebben we al wel een overstapformulier voor je klaar staan.

Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust, ik zit voor je klaar!

Reageer