Beantwoord

Nieuwe glasvezel

  • 25 October 2022
  • 4 reacties
  • 122 Bekeken

Tmobile kondigde tijd terug nieuwe glasvezel aansluiting aan in mij woning. Tmobile mannetje langs de deur geweest voor aanbieding van glasvezel met 8 maanden korting. Prima deal toch om uit te proberen, daar is een aanbieding voor.

Alleen wordt de korting opeens nu hele tijd geannuleerd en zeggen ze alleen voor nieuwe klanten. Eerst zei men: je moet nieuw contract afsluiten dan kan het wel die 8 maanden korting en nu opeens is het alleen voor nieuwe klanten. Maar mijn contract verloopt ook nog eens binnenkort.

Nee ze konden alleen oude abo stoppen en dan heb je 1 maand geen internet om dan nieuwe glasvezel met korting aan te sluiten.

Dit is toch niet normaal. Ben hier ook boos om geworden want al maanden hiermee bezig, via twitter, via klantenservice en elke keer wordt beloofd dat goed komt en dan annuleren ze gewoon de korting.

Dit komt bijna over als de boel bedonderen. En waarom

icon

Beste antwoord door Waqqas 25 October 2022, 12:21

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge

Hallo @Abel34 

Je hebt nu een DSL verbinding bij T-mobile? Bij een overstap van DSL naar glasvezel krijg je niet de welkomstkorting die nieuwe klanten krijgen, misschien dat de man die langs kwam niet wist dat je al klant bent.

Maar alsnog wordt je aangesloten op het eigen netwerk en dat betekent lagere prijzen. 100 Mbps voor 35 euro, 400 Mbps voor 40 euro en 1000 Mbps voor 45 euro.

Via KPN glasvezel is dit 100 Mbps voor 45 euro, 400 Mbps voor 55 euro en 1000 Mbps voor 60 euro.

Bovenstaande prijzen zijn exclusief 5 euro klantvoordeel.

en als je overstapt krijg je ook niet het nieuwe model router (de T54). T-mobile melkt die klanten wel heel erg uit.

Dat is het vervelende aan Tmobile: jullie maken veel fouten maar maken dat niet goed. 

Het lijkt mij netjes dat als je nieuwe glasvezel in de woning aanlegt, he voor overlast gaat zorgen, dat je de mensen ook een kans aanbiedt om ook glasvezel te nemen. Ik dacht dat daarom de aanbieding werd gedaan en dat lijkt mij ook redelijk. Het contract was ook afgesloten, heb ik gewoon in bezit. En steeds opnieuw wordt het contract geannuleerd door iemand bij Tmobile. 

Kijk, ik ben nu helemaal klaar met Tmobile, contract eindigt per 5 november en bij opzegging werd gezegd daarna kunnen we u wel weer als nieuwe klant aannemen met die 8 maanden korting maar zelfs dat wordt niet normaal geregeld en weer geannuleerd. 6e keer. Dat is toch niet normaal. 

Dan houdt het echt op. Maar straks wel voor overlast zorgen en dag thuis blijven voor glasvezel montage. Diep triest.

 

Hallo @Abel34 

Je hebt nu een DSL verbinding bij T-mobile? Bij een overstap van DSL naar glasvezel krijg je niet de welkomstkorting die nieuwe klanten krijgen, misschien dat de man die langs kwam niet wist dat je al klant bent.

Maar alsnog wordt je aangesloten op het eigen netwerk en dat betekent lagere prijzen. 100 Mbps voor 35 euro, 400 Mbps voor 40 euro en 1000 Mbps voor 45 euro.

Via KPN glasvezel is dit 100 Mbps voor 45 euro, 400 Mbps voor 55 euro en 1000 Mbps voor 60 euro.

Bovenstaande prijzen zijn exclusief 5 euro klantvoordeel.

 

Reputatie 7

Hi @Abel34, dank je wel voor je bericht en ook welkom bij de Community. Ik begrijp dat je al in contact hebt gestaan met mijn directe collega's op Twitter, welke je al de informatie hebben gegeven waarom dit het geval is. Ik wil je in ieder geval bedanken voor de feedback die je hier deelt. Het mag duidelijk zijn dat dit niet de service is die wij voor ogen hebben gehad. Mijn oprechte excuses voor het ongemak. Ik begrijp aan je verhaal dat inmiddels de handdoek in de ring is gegooid. Ik wens je veel succes met de nieuwe provider en weet dat we hier altijd voor je klaarstaan.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Abel34 

Je hebt nu een DSL verbinding bij T-mobile? Bij een overstap van DSL naar glasvezel krijg je niet de welkomstkorting die nieuwe klanten krijgen, misschien dat de man die langs kwam niet wist dat je al klant bent.

Maar alsnog wordt je aangesloten op het eigen netwerk en dat betekent lagere prijzen. 100 Mbps voor 35 euro, 400 Mbps voor 40 euro en 1000 Mbps voor 45 euro.

Via KPN glasvezel is dit 100 Mbps voor 45 euro, 400 Mbps voor 55 euro en 1000 Mbps voor 60 euro.

Bovenstaande prijzen zijn exclusief 5 euro klantvoordeel.

Reageer