nieuwe klant en geen signaal

  • 20 November 2022
  • 1 reactie
  • 28 Bekeken

gelukkig hebben we Ziggo en zitten we niet zonder internet/tv/telefoon.
bij ons is glasvezel begin van dit jaar aangevraagd, kabel is via voortuin naar ons huiskamer geschoten en verdere hardware geinstalleerd. Meerdere monteurs zijn geweest en laatste gaf aan dat er geen signaal was. Nadien ben ik 1 keer gebeld een maand nadat laatste monteur is geweest, echter werd bij laatste telefoon kon er geen rekening gehouden worden wanneer ik thuis ben, en ben sindsdien niet meer gebeld. Gehele project duurt dus bijna een jaar!!?? interesseert T Mobile waarschijnlijk niet, als T Mobile glasvezel dienst niet kunnen leveren stop er dan mee.

Als ik binnenkort niks hoor annuleer ik geheel, probeer ze morgen nog even te bellen, kunnen ze niet zeggen dat ik niet meewerk


1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @bunqueejump, welkom op de Community! 🙋‍♂️ 

Bedankt voor het delen van jouw situatie; er is inderdaad al een tijd niets meer qua updates gekomen, sorry hiervoor. Ik heb meteen contact opgenomen met onze Fiber-afdeling. Zij zullen jou deze week bellen met een update over het opleverproces zodat je precies weet waar je aan toe bent. Ook wordt er nu dringend gezocht naar een oplossing zodat je niet nog langer hoeft af te wachten in spanning.

Je geeft aan dat je al bijna een jaar wacht: ik zie dat het contract eind juni aangevraagd is; refereer je wellicht aan een andere aanvraag? Zo ja: zou je het klantnummer daarvan met me willen delen in een privébericht? Indien je wel de glasvezelaanvraag bedoelt die ik tegenkom, negeer dan dit verzoek en weet dat we er alles aan doen om je nu te helpen. 

Ik weet nog niet precies wanneer je gebeld wordt, maar ik weet zeker dat deze week een update gegeven wordt.

Reageer