Beantwoord

nieuwe klant modem niet actief datum was 4-9

  • 13 September 2019
  • 9 reacties
  • 516 Bekeken

Ik ben nieuwe klant en heb tot op de dag van vandaag geen verbinding
de start datum was 04-09-2019 en tot op de dag vandaag krijgt de modem geen signaal
morgen de 14e loopt het contract af bij mijn oude provider dus wil wel graag dat het voor die dag is opgelost
en ja ik heb alles goed aangesloten
icon

Beste antwoord door Brian 14 September 2019, 09:07

Bekijk origineel

9 reacties

Inmiddels opgelost
Er heeft niemand contact opgenomen met mij dus ben zelf aan het zoeken gegaan en heb een kabel breuk gevonden tussen stoppen kast en de stekker in huis.
Alles gerepareerd en nu werkt alle naar behoren
Reputatie 7
Badge +4
Goed te lezen @PeterBrouwer82.

@JorisM Dat ligt eraan wat het probleem is. Sommige problemen zijn zo opgelost en kunnen we als medeklanten mee helpen of kan webcare verhelpen. Als het om een probleem gaat waarbij of een Guidion of KPN monteur moet komen, dan duurt dit vaak langer. Te meer omdat de oorzaak vastgesteld moet worden en daarbij vaak meerdere partijen aangestuurd moeten worden. Naar mijn mening in deze uitzonderlijke gevallen te lang.

Misschien kun je wat meer omschrijven over de problemen die jij ervaart en welke stappen je al genomen hebt? Bijvoorbeeld het modem opnieuw opstarten, een fabrieksreset, kabels verwisselen etc?

Heb je jezelf op de wachtlijst laten zetten bij Guidion? Het komt nog wel eens voor dat er een afspraak uitvalt, waardoor de monteur eerder kan komen.
Reputatie 7
Badge +4
Ah, laten we dan in dat topic verder gaan. 😉
Voor mij is het probleem dus opgelost sluit dit topic maar
Reputatie 7
Hi @PeterBrouwer82, allereerst van harte welkom! Goed dat je contact opneemt, ik heb meteen met je mee gekeken en er lijkt een probleem te zijn met je binnenkomende verbinding. We gaan een monteur langs sturen om dit zo snel mogelijk te verhelpen en je ontvangt hierover komende week bericht!
@PeterBrouwer82 is het al opgelost? ik heb een soortgelijk probleem, maar ik zit al zonder internet. Monteur zou pas 1 oktober kunnen komen
Reputatie 7
Badge +4
Goedemiddag @JorisM,

Dit zijn zeer specifieke problemen per klant. Dus geen integrale storing. Webcaremedewerkers, zoals @Brian, lezen mee en reageren doorgaans binnen 24-48 uur. Zij kunnen in klantgegevens. Andere gebruikers op het forum kunnen dit niet.
@TAVL dat snap ik, ik ben zeer benieuwd hoe snel
dit voor klanten word opgelost
@TAVL ik heb zelf ook een vraag gesteld op dit forum https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-van-bestelling-tot-installatie-496/modem-correct-geinstaleerd-maar-werkt-niet-315266#post1514914

guidion komt 1 oktober om vast te stellen dat de netbeheerder moet komen. foto’s sturen naar tmobile was niet mogelijk om de netbeheerder direct te laten komen. heb zelf alles perfect volgens het boekje aangesloten op het isra punt

Reageer