Beantwoord

nieuwe modem ontvangen niet besteld

  • 11 November 2021
  • 4 reacties
  • 66 Bekeken

Ik heb een nieuwe modem ontvangen van T mobile. Ik heb deze niet besteld en het is dezelfde als het exemplaar wat ik al heb. Deze is uit het niets afgeleverd. Ik zit niet op een nieuw modem te wachten. Kan ik deze kosteloos terugsturen?

icon

Beste antwoord door Lisa 12 November 2021, 14:37

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 2

Ja hoor.

Zodra een moderator het leest, neemt hij/zij contact met je op.

Reputatie 7

Hi @rienvandenheuvel, top dat je hiervoor aan de bel trekt! Ik ben gelijk een kijkje gaan nemen in jouw profiel en ik heb een collega van de technische dienst hiervoor aan de mouw getrokken. Ik wil namelijk zeker weten dat het niet verkeerd gaat aan de achterkant. Zodra ik hier een terugkoppeling op heb, dan laat ik het aan je weten wat je kunt doen. Ook heb ik gespot dat jouw mailbox per 28 november zou worden verwijderd, aan de hand van een eerder gecancelde opzegging. Hier heb ik ook een navraag voor gedaan, zodat we dit zo snel mogelijk kunnen voorkomen. Ik kom hopelijk heel snel weer bij je aankloppen met goed nieuws en een duidelijke terugkoppeling! 🎈

Hey Lisa, fijn dat je het even uitzoekt. Er is destijds enorm veel misgegaan dus fijn als dat nu voorkomen kan worden. Ik hoor het wel als er een antwoord is. 
 

groeten Rien 

Reputatie 7

Hi @rienvandenheuvel, heel graag gedaan! Ik heb goed nieuws zo voor het weekend denk ik. Jij kan het modem gewoon kosteloos naar ons retourneren zonder problemen. In dit Communitytopic lees je hoe je dat eenvoudig kunt doen: 

Het probleem met jouw e-mail hebben mijn collega en ik ook voor je opgelost en jij hoeft je dan ook geen zorgen te maken dat je op 28 november opeens zonder e-mail komt te zitten. Mocht je nog ergens vragen over hebben, laat het dan zeker weten. Maak er een heel mooi weekend van! 😁